Ok, Ik wil graag een "pro" sound card kopen en een "pro" headset... maar dan zit ik nu met een paar probleempjes...
1) Ik game meestal met een headset, Dus zal de kwaliteit van de Sound Card de kwaliteit van me Headset versterken ?
2) Ik heb 2 Sound cards op het oog, De Barracuda™ AC-1 Gaming Audio Card of 1 van de X-Fi series (En als deze er uit komt wil ik ook graag hulp met de goede kiezen
)
3) Ik neem ook een nieuwe headset dus welke kan ik het beste nemen bij de sound card
(Dus als het de Barracuda sound card wordt dan zou denk ik de Razer Barracuda HP-1 Gaming Headphones het beste er bij passen)
( 4. Misschien koop ik later ook nog een Suround set er bij dus daar misschien ook nog een tip voor
? )
Specs:
Overclocked ECS 8800 GTS 320mb
RAM: 4gb team @ 960 mhz
Moederboard: Gigabyte P35DS4 FSB @ 1600 mhz
CPU: E6420 @ 3.2 ghz
Harddisk: 2 raid 0 schijven WD 160gb 16mb cache ( SATA 2 )
Besturings Systeem: Windows 64bits ( Vista )
(Rivatuner)

Bij voorbaat dank
Kevin Mol
(Prijs range= 100 - 300 euro voor Sound card / 100 - 300 euro voor Headset)
1) Ik game meestal met een headset, Dus zal de kwaliteit van de Sound Card de kwaliteit van me Headset versterken ?
2) Ik heb 2 Sound cards op het oog, De Barracuda™ AC-1 Gaming Audio Card of 1 van de X-Fi series (En als deze er uit komt wil ik ook graag hulp met de goede kiezen
3) Ik neem ook een nieuwe headset dus welke kan ik het beste nemen bij de sound card
(Dus als het de Barracuda sound card wordt dan zou denk ik de Razer Barracuda HP-1 Gaming Headphones het beste er bij passen)
( 4. Misschien koop ik later ook nog een Suround set er bij dus daar misschien ook nog een tip voor
Specs:
Overclocked ECS 8800 GTS 320mb
RAM: 4gb team @ 960 mhz
Moederboard: Gigabyte P35DS4 FSB @ 1600 mhz
CPU: E6420 @ 3.2 ghz
Harddisk: 2 raid 0 schijven WD 160gb 16mb cache ( SATA 2 )
Besturings Systeem: Windows 64bits ( Vista )
(Rivatuner)

Bij voorbaat dank
Kevin Mol
(Prijs range= 100 - 300 euro voor Sound card / 100 - 300 euro voor Headset)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2008 19:17 . Reden: Extra vraag ]