Toon posts:

Smalste digitale camera op dit moment?

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een goedenavond,

Ik heb geprobeerd mij te verdiepen in de digitale camerawereld, maar er is zoveel keus en ik krijg mijn vraag niet beantwoord. Ik heb een camera nodig die ik in mijn binnenzak kan doen. Mijn oog is al gevallen op de Sony toestellen die vrij plat zijn, maar ik was toch benieuwd of ik hier meer informatie kan vergaren. Op de bekende reviewwebsites en via de zoekfunctie krijg ik mijn vraag niet beantwoord.

Aantal megapixels maakt mij niet veel uit, maar die Sony toestellen zitten rond de 7 megapixel varierend met touchscreen en dergelijke. De prijs mag rond de €250-€300 zijn.

Ik ben benieuwd!

Verwijderd

Ik ben benieuwd!
Wij zijn ook benieuwd naar de resulaten van je onderzoek! :)

Misschien kun je Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro? - deel 3 gebruiken voor je onderzoek!

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2008 18:45 ]

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Houdt er wel rekening mee dat hoe smaller de camera is hoe lastiger het is om hem vast te houden.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-01 17:59

YellowCube

Wait...what?

op de sites van de verschillende fabrikanten zijn de afmetingen van de camera's nagenoeg altijd opgegeven.
Verder kun je in Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro? - deel 3 terecht voor meer info over het soort camera wat je zoekt.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Dit topic is gesloten.