Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ipenburg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
een weekje of wat geleden heeft m'n vader als verassing mijn oude monitor (Samsung Syncmaster959NF) vervangen met een (Samsung Syncmaster 192v), maar toen ik thuis kwam ging de pc niet verder met opstarten dan het window XP laadbalkje voor het loginscherm.
Naar zijn zeggen heeft hij niks anders gedaan dan de oude weghalen en de nieuwe erin pluggen, waarna ik de pc heb gestart en dus dit probleem kreeg.

Alles gaat goed met opstarten todat de Windows XP laadbalk komt een daarna klapt het scherm uit (met beide schermen), na wat minuten krijg ik even snel een blauw scherm met allemaal witte letters die na 2/3 seconden weer weg is en de PC opnieuw opstart. Er staat iets van dat de PC in een error loop zit en dus opnieuw word opgestart.

Ik kan wel in veilige modus zonder problemen.

Systeem herstel had geen effect, en durf nog niet de VideoKaart(NVIDIA GeForce 6800GT) driver te uninstallen.

Enige help of eenzelfde ervaring word ten zeerste gewaardeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

De beeldkaartdriver uninstallen zou wel eens kunnen helpen, omdat dan alles wordt gereset.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Lijkt me ook handig, waarom niet durven? Het kan niet fouter gaan dan wat er nu mis mee is toch?
Gewoon in veilige modus booten, drivers verwijderen en opnieuw opstarten --> drivers installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ipenburg
  • Laatst online: 25-05-2024
Bedankt voor de snelle replies, ik heb dus ook net de driver gedeinstalleert en opnieuw geinstalleert. Helaas blijft het probleem van daarvoor bestaan.

Enig idee nog iemand? :?

[ Voor 8% gewijzigd door Ipenburg op 01-01-2008 18:36 ]