Hey Jongens,
Ik wil graag een mooie geluidskaart hebben van M-audio.
Dit is voor muziek producties. Het geluid moet lekker klinken en ik wil absoluut niet over een maandje of 3 weer updaten omdat het toch niet goed genoeg was. Ik wil het graag in één keer goed doen.
Mijn vraag: Welke type geluidskaart van M-Audio is geschikt om te gebruiken voor in Studio's?
Er wordt vrnl veel met softsynths gewerkt en niet of weinig met hardware.
Budget-> Is open! M-audio site/ Google resulteerden niet in bevredigende antwoorden.
Edit: Cubase, FL Studio, SoftSynths, Actieve Monitoren etc etc
Graag jullie ervaringen in welke ik moet nemen...
Alvast bedankt,
Ap
Aan de mods-> Ik heb de FAQ gelezen en heb gezocht op bestaande topics.
De meeste zijn van een paar jaar lees vanaf 2001, die zijn helemaal niet meer van deze tijd dus ook niet toepassing.Geluidskaart gaat in een samengestelde pc met een Q6600 en niet in een P2 van 2001 met 256 ram.
Pricewatch heb ik ook al bekeken daar word ik er niet wijzer op Heel weinig van M-audio te zien en Logitech is bij tweakers the BOM!
Ik wil graag een mooie geluidskaart hebben van M-audio.
Dit is voor muziek producties. Het geluid moet lekker klinken en ik wil absoluut niet over een maandje of 3 weer updaten omdat het toch niet goed genoeg was. Ik wil het graag in één keer goed doen.
Mijn vraag: Welke type geluidskaart van M-Audio is geschikt om te gebruiken voor in Studio's?
Er wordt vrnl veel met softsynths gewerkt en niet of weinig met hardware.
Budget-> Is open! M-audio site/ Google resulteerden niet in bevredigende antwoorden.
Edit: Cubase, FL Studio, SoftSynths, Actieve Monitoren etc etc
Graag jullie ervaringen in welke ik moet nemen...
Alvast bedankt,
Ap
Aan de mods-> Ik heb de FAQ gelezen en heb gezocht op bestaande topics.
De meeste zijn van een paar jaar lees vanaf 2001, die zijn helemaal niet meer van deze tijd dus ook niet toepassing.Geluidskaart gaat in een samengestelde pc met een Q6600 en niet in een P2 van 2001 met 256 ram.
Pricewatch heb ik ook al bekeken daar word ik er niet wijzer op Heel weinig van M-audio te zien en Logitech is bij tweakers the BOM!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2008 18:45 ]