Hallo,
Ik wil binnenkort een nieuwe MP3-speler kopen met een radio-ontvanger erin, namelijk een Samsung T10. Ik heb na een lange tijd zoeken naar een MP3-speler met radio en extraatjes deze speler gevonden die een redelijke prijs heeft
. Omdat de radiofunctie van de speler belangrijk is, heb ik enkele vragen over. Ik weet dat radio-ontvangers van portables niet erg goed is, maar omdat ik gewoon een klein ding met radio wil, is dit niet erg.
In de handleiding van deze MP3-speler (op de Samsungsite) staat er
- Totale harmonische vervorming FM (FM T.H.D): 1%
- Gevoeligheid FM (FM Useable Sensitivity): 30dBu (micro/mu- u)
Kan iemand uitleggen wat harmonische vervorming is en of de gevoeligheid van FM juist hoog of laag moet zijn voor een goed ontvangst en wat ik kan verwachten van deze radio-ontvanger. Googelen naar deze twee vragen heeft niets opgeleverd.
(Als iemand deze MP3-speler heeft, wil je dan je mening over de radiofunctie geven en of het een goede speler is?)
Bedankt alvast,
Huy
Ik wil binnenkort een nieuwe MP3-speler kopen met een radio-ontvanger erin, namelijk een Samsung T10. Ik heb na een lange tijd zoeken naar een MP3-speler met radio en extraatjes deze speler gevonden die een redelijke prijs heeft
In de handleiding van deze MP3-speler (op de Samsungsite) staat er
- Totale harmonische vervorming FM (FM T.H.D): 1%
- Gevoeligheid FM (FM Useable Sensitivity): 30dBu (micro/mu- u)
Kan iemand uitleggen wat harmonische vervorming is en of de gevoeligheid van FM juist hoog of laag moet zijn voor een goed ontvangst en wat ik kan verwachten van deze radio-ontvanger. Googelen naar deze twee vragen heeft niets opgeleverd.
(Als iemand deze MP3-speler heeft, wil je dan je mening over de radiofunctie geven en of het een goede speler is?)
Bedankt alvast,
Huy