Toon posts:

21" scherm, projector en DHTV op 1 PC

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zou graag een Multimedia PC samenstellen waar ik kan op gamen via 21" Scherm.
Films kijken op HDTV en Projector.
Wat is voor mij de beste oplossing? 2 videokaarten? en Welke?

Dan zou ik ook nog graag 2 dolby surround sets aansluiten.
1 voor de HDTV en 1 voor de Projector.
Zelfde vraag. 2 soundcards? en Welke? ik zou wel op TV en projector tegelijkertijd verschillende films willen zien.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hier op Tweakers is het de bedoeling dat je zelf dingen uitzoekt en niet zomaar aan ons vraagt om al het werk te doen. Het is hier simpel gezegd geen helpdesk waar je al je vragen neer gooit.

Voor het uitzoeken van een PC kan je het beste naar de best-buy guide kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een ati kaardt of navida kaardt ik heb een navida kaardt is best nog een goeie kaardt als je twee aansluiteningen wildt is het best dat je een all in grafische kaardt gebruikt waar je twee poordten op hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij gaat dit topic dan dicht gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-08 22:23
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 15:09:
een ati kaardt of navida kaardt ik heb een navida kaardt is best nog een goeie kaardt als je twee aansluiteningen wildt is het best dat je een all in grafische kaardt gebruikt waar je twee poordten op hebt
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 15:10:
volgens mij gaat dit topic dan dicht gaan
Nee, jouw spelling en edit-functie is lekker in gebruik wil je zeggen.

on-topic
Allereerst welkom op GoT, het is hier gebruikelijk dat je allereerst zelf wat opzoekt, die kan je dan aan ons voorleggen met een duidelijke uitleg waarom je voor die kaart(en) hebt gekozen. Dus, wat is ongeveer je budget, en wat is je precieze doel dat je wilt bereiken. Ook is de hardware van je computer ook wel makkelijk om te vermelden, om andere bottlenecks uit te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hey, welkom op GoT.

Got is een forum gericht op de gevorderde gebruiker. Dat houdt bijvoorbeeld in dat we verwachten dat je eerst zelf het nodige vooronderzoek doet voordat je een topic opent, we zijn geen helpdesk waar je je vragen neerlegt en beantwoord krijgt. Bij dit topic is dat dus niet gebeurt vandaar dat deze dicht gaat. Neem de Registratievoorwaarden / korte FAQ nog eens goed door, het lijkt erop dat je hier wat te snel doorheen geklikt hebt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.