Toon posts:

[PC] Avondje Online Multiplayer Classic Doom iemand?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okay en nog een poging alleen ditmaal met toestemming van de Mods _/-\o_

Op woensdag 9 januari 2008 organiseer ik een Classic Doom Multiplayer party voor alle Doom die-hards! Wij zullen gebruik maken van de Zdaemon software.

HET BETREFT HIER GEEN LAN-PARTY maar gewoon een online get-together. Blijf dus lekker zitten waar je zit en voeg mij toe aan MSN zodat ik de boel kan coordineren.

Misschien leuk om even te laten zien, een filmpje om de mensen in de stemming te brengen? Als dat mag tenminste?

http://www.youtube.com/watch?v=qNWnmhUPTJs

Datum: 9 januari 2008
Tijd: 20:30
Game: Classic Doom FFA
Server: To be defined

Wij hebben inmiddels een server kunnen regelen voor 16 personen en er is mogelijkheid tot uitbreiding dus hoe meer zielen hoe meer vreugde! :)

Classic Doom met de ZDaemon port draait als een zonnetje op mijn P2.8 Ghz met Windows XP. De Zdaemon port hebben ze goed aangepast naar de huidige systemen. Met de versie 2 die volgend jaar uitkomt moeten meer bugs zijn weggewerkt. Server wordt door een ander gehost die al een dergelijk server aan had staan. Is ook een Hollander dus qua ping moet het goed zijn.

De port kan worden gedownload op www.zdaemon.org en je moet dan versie 1.08.04 hebben. Gewoon installeren en klaar, je kunt van start!

Heb je interesse om mee te doen laat dan hier een bericht achter of voeg mij toe aan MSN middels het email adres ratelband_emile@hotmail.com.

Ik kan je vertellen dat ik het weer super vet vind om te spelen, echt pure nostalgie. Helemaal goed dus, ik ben in mijn nopjes.

Dus... wie doet er mee? Ik heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Dit klinkt heel erg gaaf, ik zal zeker kijken of ik bij dit event kan meedoen!!!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Zijn wij nou echt de enige die dit leuk vinden :)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Donnie schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 18:45:
Zijn wij nou echt de enige die dit leuk vinden :)
Tja ik heb gisteren even gespeeld maar TF2, BF1942 of COD blijven toch echt leuker om online te spelen ;) Maar ik ga het zometeen nog een keer proberen op een server met mensen die niet zo snel tekeer gaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hehe nou ik ben bang dat wij inderdaad de enige zijn :P maar misschien komen er nog een aantal meer. Het is immers wel oud en nieuw... :)

Op het moment hebben wij (en dat is inclusief jou Donnie) hebben wij 5 man voor die avond staan. Dat is natuurlijk nog lang niet genoeg wat je zult altijd zien dat er een paar afhaken.

Zoals gezegd hebben wij een eigen server kunnen regelen. Ik heb gevraagd om wat multiplayer levels die het meest lijken op de oude doom levels dus dat het dus echt een lekkere old school avond wordt. Verder is er voor de fun wel een Quake sounds module aangehangen met sound effects als "Double kill!" etc. erg funny hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Nu online
Is het al bekend op welke server er gespeeld gaat worden?

Oh denk dat ik hem al zie Emile ratelband. Wat is het ww?

EDIT: Zie nu pas dat het pas volgende week is :+

[ Voor 52% gewijzigd door Bart1983 op 02-01-2008 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dude dat is inderdaad de server. Password is "pieter" zonder de haakjes. Hij zal nog een andere naam krijgen hoor maar dit was even tijdelijk :P

Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Guys,

De server is bekend!

Datum: 9 januari 2008
Tijd: 20:30
Game: Classic Doom FFA
Server: Doom Frag Night

Het is een Nederlandse server, ping moet dus goed zijn. Als jullie nog mee willen doen (want er zijn nog plekken vrij) dan kunnen jullie hier een bericht achter laten of mij toevoegen aan MSN.

Groet,

RedCat69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog nooit doom 1 gedaan, maar lijkt me grappig zal kijken of ik mee kan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iedereen mij toegevoegd aan MSN? Zo meteen is het zover ;) nog maar 2,5 uur :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 17:55:
Heeft iedereen mij toegevoegd aan MSN? Zo meteen is het zover ;) nog maar 2,5 uur :D
Ik ben ff geweest maar vind coop toch iets leuker en die deathmath ging ook erg snel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hehe ja het was wel kicken. Ik moet zeggen coop vind ik teveel als single player lijken. Team deathmatch is dan eigenlijk leuker dan FFA. Al met al wel een geslaagde avond. Een man of 5 uit NL online en wat buitenlandse gasten. Ik vond het een leuke en geslaagde avond. Mijn dank aan alle mensen die hebben meegedaan. Ik houd jullie op de hoogte als er weer een nieuw avond is ;)

Groet,

RedCat69
Pagina: 1