vraagje over tv kaart

Pagina: 1
Acties:

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 09:04

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
Hallo,
zo mijn tv is een beetje naar de klote aan het gaan en aangezien mijn 21' iiyama monitor ernaast staat, kan ik net zo goed een tvkaart in mijn pc duwen, en dan heb ik nog veel scherper beeld ook nog (toch??)

maar de vraag is, welke tv kaart is goed, en kan ik ook rechtstreeks mijn videorecorder erop aan sluiten wat ik wel zo handig zou vinden!!! en als het even kan, meteen een kaart waar ik ook canal+ mee kan kijken!!

moet dus wel echt goed scherp beeld ermee hebben, en ik heb geen idee wat zoiets kost, dus liefst een kaart die qua kwaliteit/prijsverhouding gunstig is, dus als jullie er ook prijzen bij kunnen noemen zou het helemaal cool zijn.

oh ja, heb je tv kaarten ook met afstandsbediening en teletekst? wel zo handig lijkt me.

alvast bedankt en groetjes

Verwijderd

hoi,

ik heb hauppuage (hop hog) pci met fm tuner en teletekst+ab

goed beeld(als ik hem niet te vaak splits) en video doet het ook prima

kijk ff op de pricewatch hoe veel zoiets kost
denk tussen de 250 tot 300,-

vragen stel ze maar

en ja canal+ 1 +2 zie ik ook ;)

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:46
check de kaarten van hauppauge (www.hauppauge.com)
heeft alle features die jij wil
kaarten van ronde de 200 piek

ik heb m zelf al een jaartje en ben er zeer tevreden mee

edit:
hee pvdfeer tikt sneller dan ik :)

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:55

Yucko

One clown to rule them all !

Alleen dat Canal+ ... leuk om illegaal via je TV kaart te kijken, maar ik dacht dat je dan geen geluid had (tenminste .. als ik de artikels goed gelezen heb).

Maar als je voor Anaal+ gaat, is het goed ja ... daar heb je geen geluid voor nodig .. kun je zelf produceren >:)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay