[verkiezing] beste /5 statsposter: uitslag! Vorige deel Overzicht

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Topicstarter
Traditiegetrouw hield Gathering of Tweakers ook dit jaar weer verkiezing voor beste/populairste/meest gemiste etc. Er kon op vele categoriën gestemd worden waaronder de beste /5 statsposter.

In deze categorie 6 genomineerden: Erkens, Mobster, Megaflix, _piranha_, Kristof en Kuuke

Na het tellen van de stemmen is de uitslag evident. De verkiezingen zijn overweldigend gewonnen door Erkens met ruim 45% van alle uitgebrachte stemmen.

Erkens: gefeliciteerd!!

De volledige uitslag staat hier

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:56

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Tevens is deze post van Pyrus verkozen tot meest grappige posting, bij de HK only onderdelen.

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

goed gedaan Erkens, maar een compliment aan een ieder die het afgelopen jaar de moeite heeft genomen om de stats te posten :) :) :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:26

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Bubbles schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 12:56:
Tevens is deze post van Pyrus verkozen tot meest grappige posting, bij de HK only onderdelen.
Hoe zou dat nu komen O-)
APClll schreef op donderdag 08 november 2007 @ 00:12:
grappigste posting
Pyrus in "DPC nog verstandig ?"

Edit: nog even de "waarom" toevoegen... :z

Een startpost met zoveel moeilijke woorden (en oeverloos gezewets) fijntjes de grond in boren met een zorgvuldig gekozen redevoering nog véél meer moeilijke woorden.

[...]
Pim. schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 13:26:
goed gedaan Erkens, maar een compliment aan een ieder die het afgelopen jaar de moeite heeft genomen om de stats te posten :) :) :)
Iedereen post de stats op z'n eigen, unieke manier. De een kiest voor een alleszeggend plaatje (hierbij denk ik aan de 'stilte-voor-de-storm' foto), de ander struint Wikipedia af naar een leuk artikel, weer een ander zuigt zijn/haar Grote Duim leeg. Heb je ook een kleine duim :?

Juist die afwisseling maakt het leuk om ook de stats van een ander project te bekijken. Als alle stats door dezelfde gepost zouden worden, is de kans op eenheidsworst erg groot.

* APClll doet bekennen: Ik lurk graag bij de OGR-stats.

[ Voor 3% gewijzigd door APClll op 01-01-2008 22:50 ]

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mis de uitslag van de grootste zot binnen DPC. Uitslag is denk ik wel bekent. DJKlungel met grote voorsprong eerste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 09:57
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 08:44:
Mis de uitslag van de grootste zot binnen DPC. Uitslag is denk ik wel bekent. DJKlungel met grote voorsprong eerste :)
Woei! Wederom die wedstrijd gewonnen. Mag je de wisselbeker houden als je 3x achterelkaar wint? ;)

Maar feli aan de winnaars! Dat jullie komend jaar ook weer leuk gaan posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gefeliciteerd

/me lag net ff 20 min onder tafel na het lezen van die post van Pyrus .....damn dude :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

Jammer dat meest gemiste statsposter geen categorie is :P

Feli Erkens! Een kusje op je toeter. En Pyrus, dat soort posts rechtvaardigen het bestaan van internet. Ik zal hem forwarden naar Berners-Lee. Voor de rest :w

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-08-2023

emphasis

Mooooohh!!!

Was zeker een heerlijke post van pyrus :D

En erkens heeft zijn overwinning ook terecht te pakken, met alle inzet van de afgelopen tijd :D

________________-=Team ColdFusion=-______________

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ik was al verbaasd dat ik uberhaupt genomineerd was O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:54

Pyrus

Hardknock life

Erkens schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 11:31:
Ik was al verbaasd dat ik uberhaupt genomineerd was O+
Hihi, ja anders ik wel! Zo grappig vind ik hem zelf nou ook weer niet, heb notabene op een andere gestemd omdat ik die serieus grappiger vond (en uit goed fatsoen natuurlijk) :X

Anyways dank voor de stemmen, felicitaties en het gegiechel om de post :D

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd uiteraard aan de winnaars. Dat er maar weer veel leuke posts, stats en dergelijke geplaatst mogen worden in het nieuwe jaar. 2008 moet maar weer veel leuke nieuwe dingen gaan leveren. Dat het Whatpulse team maar weer flink mag inlopen op LUELinks bijvoorbeeld. Ervoorbij zal lastig worden. Dan moeten we meer dan een miljard keys inlopen dit komende jaar. Maar niet geprobeerd, dan halen we het zeker niet. :D

Erkens, goed bezig! En Pyrus, erg mooi literair verantwoord stukje proza om iemand mee op zijn nummer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 16:28
Feli Erkens, zeker verdiend. En Pyrus maakt me wel heel benieuwd naar zijn stem? :+ Ook wat mij betreft een mooie reactie op den muggenzifter!
En natuurlijk feli DJKlungel :D

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:21

scorpionv

This space for rent

Gefeliciteerd Erkens en Pyrus! :)

Fun while it lasted: World Community Grid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kuuke schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 12:36:Er kon op vele categoriën gestemd worden waaronder de beste /5 statsposter.

In deze categorie 6 genomineerden: Erkens, Mobster, Megaflix, _piranha_, Kristof en Kuuke
Huh, ik in dat rijtje? Euhm, wie van jullie had de dag van de nominaties iets te veel gezopen? :P ;)

Anyway: gefeliciteerd Erkens, al moet ik heel eerlijk toegeven dat jouw naam geen belletje doet rinkelen. Ik vermoed dan ook dat je stats post van projecten die ik niet echt volg. Ach, het bewijst maar weer eens dat ik eens vaker over 't muurtje moet kijken ;)

Ennuh Pyrus: hij is verdiend hoor. Ik herinner me zelfs nog wat ik daarop als reply gaf en daar blijf ik op dit moment achter staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 21:31:
Anyway: gefeliciteerd Erkens, al moet ik heel eerlijk toegeven dat jouw naam geen belletje doet rinkelen. Ik vermoed dan ook dat je stats post van projecten die ik niet echt volg. Ach, het bewijst maar weer eens dat ik eens vaker over 't muurtje moet kijken ;)
Dat was ook de reden dat ik verbaasd was met die nominatie, ik doe alleen de stats van Whatpulse (wat in de ogen van sommige geen DPC project is/was) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Wat dat muurtje betreft, misschien hebben zowel de DPC-ers als de GoT-ers iets te weinig over het muurtje van /5 gekeken. Whatpulse is meer een GoT project en de overigen zijn voornamelijk DPC only only projecten.

Gefeliciteerd Erkens als DE statsposter van 2007.
Pagina: 1