Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

utorrent - geen toegang tot het bestand

Pagina: 1
Acties:
  • 3.622 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu ff op m'n zus d'r computer en ze heeft sinds kort het volgende probleem:
Na een tijdje downloaden komt in utorrent de melding: "Error: Het proces heeft geen toegang tot het bestand omdat het door een ander proces wordt gebruikt."
Ik heb al indexeren voor de downloadmap uitgezet (je moet toch wat proberen) en de virusscanner uitgezet maar het probleem blijft, het vreemde is dat het probleem zich niet bij alle downloads voordoet.

De OS is Vista Home op een Packard Bell met 1 GB en een Celeron 420.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2007 22:45 ]

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:11
Even met filemon bekijken welk proces het is?

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt, ik zal binnenkort eens kijken welk proces er dwars ligt.

Verwijderd

Hallo Pinebot,

Is dit nu opgelost? en op wat voor manier?

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-08 16:07

Moortn

Hallo

Ik had het gister ook (uTorrent 1.8 Beta 8912) ik klikte gewoon op Start Torrent en hij ging weer verder. Mischien dat het in 1.8 zit? Had het nog nooit eerder gehad.

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Geen problemen meer gehad, mischien dat 't probleem was dat de downloadmap gescand werd door WMP (Vista), voordat de download binnen was had ze geprobeerd om de bestandenaf te spelen, sindsdien downloadde utorrent die bestanden iedere keer maar een klein stukje en kreeg ik die melding waarna ik de download opnieuw moest activeren.
Het moet ook allemaal niet te moeilijk worden voor die vrouwen. ;)

• ikke1001
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-01-2024
Hier even een late reactie,maar misschien voor een ander met dit probleem.
Ik heb hetzelfde gehad en waarschijnlijk komt het doordat Roxio easy media creator op de pc geinstalleerd staat.
Deze het ik in taakbeheer uitgeschakeld en nu lopen de torrents weer door.

Verwijderd

Topicstarter
Heel goed mogelijk dat dit toen het probleem was geweest, ze had toen net een Packard bell computer gekocht en die had veel meuk voorgeïnstalleerd, dit heb ik toen verwijderd.
Pagina: 1