Toon posts:

Grabit groups

Pagina: 1
Acties:
  • 246 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik zit nu bij m'n oom achter de pc, omdat er plots in grabit alle usenet groups kwijt zijn, alleen de eigen zeelandnet nieuwsgroepen nog aanwezig zijn.

Er kan dus totaal niets gedownload worden. overal krijg ik de foutmelding 'alt.binaries.boneless does not exist on this server'(of een andere server, alleen de zeelandnet nieuwsgroepen zijn beschikbaar)

Normaal is deze foutmelding nooit gekomen, en waren alle nieuwsgroepen beschikbaar.
Dus hoe kan ik er voor zorgen dat alle nieuwsgroepen weer terugkomen in de nieuwsgroepenlijst?

Ik heb al eens gekozen voor update grouplist/refresh grouplist enzo, maar de alt.binaries.boneless e.d. komen niet in de lijst te staan?

Alvast bedankt, Groeten Yannick

Verwijderd

Misschien is is domweg niet meer beschikbaar op de servers van Zeelandnet. Teveel netwerkverkeer of zo.

Of onderhoud. Kun je de server niet scannen voor alle groepen die wel aanwezig zijn?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2007 21:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 21:14:
Misschien is is domweg niet meer beschikbaar op de servers van Zeelandnet. Teveel netwerkverkeer of zo.
Nee dat is het niet, in het begin toen m'n oom begon met usenet toen was precies hetzelfde probleem, dus teveel netwerkverkeer zal het zeker neit zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 21:16:
[...]

Nee dat is het niet, in het begin toen m'n oom begon met usenet toen was precies hetzelfde probleem, dus teveel netwerkverkeer zal het zeker neit zijn.
Hoe is het toen opgelost. Misschien werkt die oplossing nog steeds.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 21:32:
[...]

Hoe is het toen opgelost. Misschien werkt die oplossing nog steeds.
Dat weet mijn oom jammergenoeg niet meer :'(
Hier op het zeelandnetforum:
http://www.zeelandnet.nl/forum/?tid=678367
Is zo te zien al eens iemand eerder geweest met dit probleem, alleen de oplossing word nergens gepost, dus daar schiet ik jammergenoeg ook niets mee op.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2007 21:40 ]

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-07 22:42
Opnieuw installeren in een andere map?
Forum van grabit gaan lezen of het iets met bijv. firwall heeft te maken.
Pagina: 1