Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
            Ja, dat is toch heel simpel  Je pakt Paint (of The Gimp onder Ubuntu) en het bootscherm (zie google). Maak een sample van die balk en vervolgens verdeeld over het aantal frames dat je wilt, laat je de balk groeien/bewegen. Sla elk frame apart op. Dat stop je vervolgen in bijvoorbeeld GIF Movie Gear (linux variant ken ik nog niet, ik ben pas recent 100% overgeschakeld) en zet je de gegenereerde plaatjes achter elkaar zodat het een animatie wordt. Nog even optimaliseren en je bent klaar.
 Je pakt Paint (of The Gimp onder Ubuntu) en het bootscherm (zie google). Maak een sample van die balk en vervolgens verdeeld over het aantal frames dat je wilt, laat je de balk groeien/bewegen. Sla elk frame apart op. Dat stop je vervolgen in bijvoorbeeld GIF Movie Gear (linux variant ken ik nog niet, ik ben pas recent 100% overgeschakeld) en zet je de gegenereerde plaatjes achter elkaar zodat het een animatie wordt. Nog even optimaliseren en je bent klaar.

[ Voor 7% gewijzigd door Room42 op 31-12-2007 17:39 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
OK, zal er eens aan beginnen...Room42 schreef op maandag 31 december 2007 @ 17:39:
Ja, dat is toch heel simpelJe pakt Paint (of The Gimp onder Ubuntu) en het bootscherm (zie google). Maak een sample van die balk en vervolgens verdeeld over het aantal frames dat je wilt, laat je de balk groeien/bewegen. Sla elk frame apart op. Dat stop je vervolgen in bijvoorbeeld GIF Movie Gear (linux variant ken ik nog niet, ik ben pas recent 100% overgeschakeld) en zet je de gegenereerde plaatjes achter elkaar zodat het een animatie wordt. Nog even optimaliseren en je bent klaar.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
/u/201651/beastie_300.png?f=community) 
            /u/34186/crop62e07d174532d_cropped.png?f=community)