Toon posts:

Probleem met logitech mx610

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Sinds ongeveer een jaar heb ik een logitech mx610, maar sinds deze week zit ik met het probleem dat als ik wil linksklikken de muis soms ook gaat scollen ( of met setpoint active de zoom functie gebruikt)
Soms wil de muis ook helemaal niet meer klikken en dan doet hij alleen nog scrollen.
Ik heb gekeken of de laser schoon is en zie geen probleem
Het rare is ook om het scrollen te stoppen kan ik of heel veel op links/rechts klikken of de muis de tafel even aanlaten raken ( alsof je hem laat vallen)

Ik draai vista ultimate 32 bits en de laatste versie van setpoint heb hem op de ps2 poort en usb gewoon ( verschillende poorten ) aangesloten maar probleem blijft.

Alvast bedankt.

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09-2025

DNB

Misschien moet je eens kijken of je je muis een beetje schoon kan maken, dit klinkt voor mij alsof er troep ingekropen is waardoor je knoppen blijven hangen.

Verwijderd

Topicstarter
dus dan zal ik hem open moeten maken. ik zie dus nergens schroeven en vervalt de garantie dan niet?
Heeft iemand een idee hoe ik dit zou moeten doen?

• ToWi1989
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-02 00:08
onder de voetjes aan de onderkant van de muis zitten schroeven... Moet je wel nieuwe voetjes bestellen...dat van de garantie weet ik niet. Ik zal je ff een site opzoeken waar je die voetjes kan kopen...

Edit: daar issie http://shop.cyes.nl/mouse...53_57.html?page=1&sort=2a ik weet alleen niet zeker of ze die voor jou muis ook hebben

[ Voor 26% gewijzigd door ToWi1989 op 01-01-2008 19:34 ]

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
TomWinkelmolen schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 19:32:
onder de voetjes aan de onderkant van de muis zitten schroeven... Moet je wel nieuwe voetjes bestellen...dat van de garantie weet ik niet. Ik zal je ff een site opzoeken waar je die voetjes kan kopen...

Edit: daar issie http://shop.cyes.nl/mouse...53_57.html?page=1&sort=2a ik weet alleen niet zeker of ze die voor jou muis ook hebben
Naja, zo lang hij nog garantie heeft, zou ik er totaal niet aan zitten. Als de muis niet naar behoren werkt, wat houd je dan tegen om garantie te claimen? :P

• ToWi1989
ik zou m ook gewoon terugbrengen als dat nog gaat :P

Verwijderd

Topicstarter
Xtresis schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 19:35:
[...]

Naja, zo lang hij nog garantie heeft, zou ik er totaal niet aan zitten. Als de muis niet naar behoren werkt, wat houd je dan tegen om garantie te claimen? :P
maja dit is toch geen produktie fout?
daarnaast heb ik geen garantie meer. (denk ik zou ik moeten opzoeken)
Ik heb eens gekeken zeg ik het goed als ik zeg dat die voetjes net stikkers zijn die je er afkratst.
Als ik die eraf heb wat voor schroevendraaier heb ik dan nodig?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 23:26 ]

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 23:22:
[...]

maja dit is toch geen produktie fout?
daarnaast heb ik geen garantie meer. (denk ik zou ik moeten opzoeken)
Ik heb eens gekeken zeg ik het goed als ik zeg dat die voetjes net stikkers zijn die je er afkratst.
Als ik die eraf heb wat voor schroevendraaier heb ik dan nodig?
Of het nou een productie fout is of niet, Het werkt niet meer naar behoren, maar aangezien je hier geen garantie meer op hebt, kan je hem beter zelf even opmaken. Wat voor'n schroevendraaier erin moet vind ik maar een beetje rare vraag.. Dan zie dan toch wel :X :?

• ToWi1989
Die voetjes kun je er gewoon vanaf halen (eraf peuteren of met schroevendraaier door prikken), maar er terug opplakken zal waarschijnlijk niet makkelijk gaan. Nieuwe voetjes kun je kopen op die site die hier boven vermeld staat. Schroevendraaier is hoogstwaarschijnlijk gewoon een middelmaat kruiskop (moet je maar even kijken).
Pagina: 1