Paar kleine puntjes bij de systeemspecs

Pagina: 1
Acties:

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
Ik was mijn systeemspecs aan het updaten, en ik kwam nog een paar kleine dingetjes tegen die ik wat vreemd vind:

• Mijn pendrive moet bij het geheugen. In de pricewatch staat hij ook bij het geheugen, maar voor de systeemspecs kan het beter bij de Backup drives & Removable storage.
• Ik mis de keuze voor een Operating System. Ik heb Windows XP pro, maar er zijn meer (grote) OS'sen. Dit kan handig zijn voor mensen die de zelfde hardware hebben maar problemen met het OS i.c.m. die hardware, zouden ze kunnen mailen/DM'en met een vraag.

En dan nog een paar nog wat kleine dingen als:
• Barebones kunnen ook aangepast worden, voor veel mensen is een barebone _de_ computer, past niet echt bij de systeemspecs. Zou je samen kunnen voegen met de behuizing.
• Mijn gameconsole hangt niet aan de computer, dat kan ik wel in het verhaaltje zetten.
• Zelfde verhaal voor de PDA en handheld, die zouden ook weer in het verhaaltje kunnen.
• Maar als de PDA's en handhelds er in blijven wil ik ook de portable navigatiesystemen er in hebben, hier op GoT hebben het ook als PSGG
• Ik krijg met geen mogelijkheid mijn telefoon aan de computer gekoppeld, die zie ik dus apart.

Je kan kiezen uit diverse doelen voor computers, zoals server, workstation, internet & Office, HTPC en laptop.
Iedere computer heeft een eigen doel en daarvoor eigen hardware. Kijk maar naar de BBG, de server heeft bij voorbeeld niet de behoefte aan audio- en videoapparatuur, maar kan bij voorbeeld wel meerdere typen harde schijven bevatten (mijn computer heeft ooit 5 verschillende schijven gehad), en ik zou niet weten wat voor moederbord er in mijn laptop zit, daar zou je dus de PW categorie 'laptops' voor neer kunnen zetten. Oftewel voor iedere categorie andere opties, of wat beperktere/uitgebreidere opties (meer/minder vakjes).

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?