Toon posts:

Software om printen mee te ontwerpen

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar goede software om printen mee te ontwerpen. Liefst freeware...
linux / windows, maakt niet uit..

Dit valt misschien niet binnen deze catagorie... Maar ik hoop zo een beetje zinnige informatie te krijgen van mensen die weten waar ze over praten.

Verwijderd

Kijk es op:
http://www.circuitsonline.f2s.com

Heb net zelf ff gekeken: werkt hier niet. Maaruh: tis allemaal int Nederlands en er staan bergen software-links op, misschien zit er wat voor je tussen?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
http://www.orcad.com/
http://www.ultiboard.com/u_board.html

Daar zijn vast wel demo's van te downen. Anders moet je me ff icq'en, dan kijk ik of ik een demo voor je kan regelen....

Edit: kouwe vingers geven tiepfouten

Verwijderd

Ultiboard gebruiken ze bij ons op school ook en het werkt zeker wel goed en makelijk.;)

Verwijderd

ja ultiboard/ulticap kicks ass....je moet het wel ff doorhebben, maar als je het eenmaal snapt wil je niks anders meer...

Verwijderd

Topicstarter
Ultiboard rukt zwaar !

We zouden les erin krijgen op school, alleen die lowbrains van systeembeheer zaten te kloten, we werden er constant uit het programma gekickt....

Dus ik weet niet hoe het werkt.. dus rukt het...

Wie kan me het leren ? :)

Verwijderd

Gewoon ff uitproberen het is echt zo makelijk dat je het ook jezelf kan aanleren.:9
Je moet je wel alleen aan de ontwerp 'regels' houden.:'(

Verwijderd

Topicstarter
Oke.. en hoe kom ik aan ultiboard ?

Zijn die studentenversies van tegen de 200 piek een beetje bruikbaar ?

Of moet ik dan echt de studentenversie van <insert prijs van een cdr> hebben ? :)

Verwijderd

Wij gebruiken op school een combinatie schematic en autotrax. Met schematic kun je een schema tekenen en daarvan kun je de componenten en banen enzo inlezen in autotrax waarmee je het fysieke ontwerp kunt maken.

• Raymond
Waar vind jij je studententversie van 200 piek? Ik kan hem nl. zelf niet vinden op de ultiboard site. Ik heb wel een andere studentenversie van een kleine 160MB. Je moet me maar ff ICQ-en.

(info voor moddereter: Dit is ook daadwerkelijk een studentenversie, zoals die bij mij op de universiteit gebruikt wordt)

Modbreak: voor die studentenversie die jij gebruikt, gelden ook maar beperkte licenties, dus die mag je niet uitlenen. Je krijgt geen waarschuwing omdat je dit duidelijk niet wist.

Verwijderd

Ik werkte vroeger professioneel met software van RACAL/REDAC. Heeft later ook een versie uitgebracht voor windows. Er zijn ook mogelijkheden met Autocad applicaties.

Verwijderd

Topicstarter
In elektuur staan vaak van die aanbiedingen
studentenversie staat er dan bij
of lite versie

249 piek is het volgensmij dan...

is dat useable ?

• Raymond
dan bij
of lite versie

249 piek is het volgensmij dan...

is dat useable ?
Zeer zeker. Weet je zeker dat je niet eerst die 150MB grote versie van mij eens wilt proberen, voordat je 250 piek lapt? Betalen kan altijd nog, als het prog je goed bevalt.

Verwijderd

De studentenversie van Ultimate (combo van Orcad en Ultiboard) koste 5 jaar terug 70 piek, hep ik ooit gekregen van een paar stagiares.

1 probleem, die versie gaat maar tot 300 pinnen maar in veel gevallen is dat meer dan genoeg.
Pagina: 1