Packard Bell laptop gaat pas aan na 6 sec aan/uit knop

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• oji
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-11-2025
Ik heb onlangs een laptop gekocht de Packard Bell mz45, nu is de problem dat ik als ik de stroom kabel aansluit de lap meteen aangaat als ik de aan/uit knop indruk, maar als ik op batt werk dan moet ik het ongeveer 6 sec ingedrukt houden.

Weet mischien iemand hoe dat komt en hoe ik het kan oplossen. Ik heb al de bios ubdate gedaan (gedownload van PB), chipset geupdate (intel m965).

• Tankcsapda
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-03 22:22
Mijn eerste indruk: Hardware fout. Mag niet zo zijn en lijkt mij een zaak van gelijk garantie claimen. Klacht is makkelijk te omschrijven dus gelijk claimen die hap. Dit mag niet voorkomen.

• oji
denk dat ik dat maar doe zodra de winkels weer open gaan, van wat ik heb gelezen op inet is packard bell wat betreft laptops wel een prut merk en slecht support.
Ik heb hem 21e binnen gekregen per post dus is de regeling van op afstand aankopen doen dat je dan binnen 7 dagen geld terug kan krijgen werk dagen of gewone dagen.
Als het werkdagen zijn is morgen pas dag 5 en wil nu eigelijk geen PB meer.

Verwijderd

http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=1977
Zo werden consumenten in 37% van de gevallen niet gewezen op het recht om de koop binnen zeven werkdagen te ontbinden
:)

• oji

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik denk dat het fout gaat met het uitlezen van uw batterij.

Als mijn batterij plat is, probeert ie vooralsnog op te starten als ik de powerknop langer induw.

Wordt u batterij tegoei uitgelezen in Windows (duur, capaciteit, ed...)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• oji
Ik heb 2 sub entries onder batteries in hardware manager van vista nl; Microsoft AC adapter en Microsoft ACPI-complaint control method battery.
Dit zou de probleem zeker kunnen zijn, maar aan de andere kant heb ik de fabriek installatie terug gezet via de recovery partitie

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je uberhaupt contact gehad met de servicedesk van PB?

Wie zegt dat het geen hardware fout is (en dus omgeruild / gefixed wordt), by design is of een update het probleem verhelpt?

Blijft lastig om vooraf te gaan gokken naar mogelijke reacties zonder daadwerkelijk contact gehad te hebben ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• oji
eerlijk gezegd helemaal niet aan gedacht :P, ben nu aan het bellen.
TNX

EDIT: Al 15 min aan de lijn

[ Voor 17% gewijzigd door oji op 02-01-2008 12:31 ]

• oji
na 17 min een bimbo aan de lijn die niets beters kon bedenken dan een BIOS update wat ik gedaan had.
Pagina: 1