[iPod Dock] Dock synct niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 08:30
Ik heb een Universal Dock die helaas de iPod niet synct met mijn iTunes. Ik heb het geprobeerd met mijn iPod Video 5.5G en een iPod Nano 2G, beide worden wel opgeladen.

Herkent iemand anders dit probleem en heeft iemand een oplossing hiervoor?

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knopsje
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Word de iPod wel herkend in iTunes, of ook niet?
Zo nee, controleer dan of er constant 'Do not disconnect' of 'Koppel niet los staat'
Dan staat je iPod in disk mode, en herkent iTunes hem niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Nee, de iPod wordt helemaal niet gezien, en ik kan mijn iPod gewoon gebruiken als het in de dock is geplaatst. Ik krijg de 'Do not disconnect' schermpje dus ook niet te zien. De USB-kabel werkt trouwens wel, aangezien het zonder Dock gelijk wordt herkend door iTunes en dus gesynct.

Het is een beetje een vage probleem en nogal irritant...

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Probeer eens een andere USB poort, die wil nog wel eens problemen met het syncen oplossen. Ik heb het zelf ook soms, pak ik een andere poort en werkt het (gelukkig) wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Ook al geprobeerd, nog steeds hetzelfde probleem :(

Ik denk dat er gewoon iets mis is met de Dock, vooral omdat het wel oplaadt. Jammer, maar ik denk dat ik het naast de stereo/tv plaats, kan ik in ieder geval gebruik maken van de line out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

azt33 schreef op maandag 31 december 2007 @ 14:10:
Ook al geprobeerd, nog steeds hetzelfde probleem :(

Ik denk dat er gewoon iets mis is met de Dock, vooral omdat het wel oplaadt. Jammer, maar ik denk dat ik het naast de stereo/tv plaats, kan ik in ieder geval gebruik maken van de line out.
je hebt gewoon garantie hoor, even langs een AASP en waarschijnlijk krijg je gewoon een omruiler ;)
Pagina: 1