Toon posts:

[GeForce FX 5700LE] Brightness probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb kortgeleden mijn pc geformatteerd en de bijhorende nvidia drivers geinstalleerd. Nu heb ik enkele vreemde problemen.

Het begon met de brightness in counterstrike. Ik zette deze op maximum, en er veranderde niks. Ik dacht dat de oorzaak bij het spel lag, tot ik VLC installeerde, en daar op hetzelfde probleem stuitte: brightness veranderen, VLC heropstarten, niks veranderd.

Het vreemde is dat ik ook BSPlayer gebruik, en dat de brightness daar wel gewoon kan aangepast worden...

Ik vermoed dat de oorzaak bij de videokaart moet liggen..? Ik heb al wat in de settings zitten zoeken maar vind niet direct een oorzaak van het probleem.

Ik ken er zelf niet genoeg van, dus ik hoop dat iemand mij tips kan geven om dit probleem op te lossen.

Mvg,
Zeal

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Staat de brightness van je scherm niet al op max?

Verwijderd

Topicstarter
Ja die staat op 97%.

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
97% :| , jij moet echt lasogen hebben. Waarom zo hoog? Ik heb hier contrast 70% en brithness op 40%. Dat werk veel lekkerder dan zo'n grote lichtbundel.

Verwijderd

Topicstarter
Zal aan mijn scherm liggen hoor, want het is echt niet extreem bright ofzo...

Maar ehm, is dit de oorzaak van het probleem dan ?

Verwijderd

Leen van iemand een grafische kaart (of koop een nieuwe voor 30 euro ofzo)
Kijk of het probleem dan nog steeds hetzelfde is.
Zo ja, dan ligt het aan je scherm, zo nee dan ligt het aan je grafische kaart.
het slimste is om je beeldscherm instellingen te resetten, de standaard instellingen zijn op de resolutie na meestal wel goed namelijk.
Pagina: 1