Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

De ware handelspraktijken van Typhone BV

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijd geleden een nieuwe telefoon gekocht bij Typhone. Enkele dagen later kwam deze per post aan. Echter bleek deze defect, dus ik besloot gebruik te maken van de wet "kopen op afstand". Ik kocht een nieuwe GSM in de winkel ergens en stuurde het product op met begeleidende aangetekende brief. Ook had ik een email en een losse aangetekende brief gestuurd.

Echter bleek mobiel liep steeds vast te lopen, fatsoenlijk een nummer invoeren was onmogelijk.

Kan ik gebruik maken van de wet kopen op afstand door binnen 7 werkdagen het product te retourneren en zo m'n geld terugkrijgen? Dat was wat ik hun vroeg.

Dit was onacceptabel. Ik moest gebruiken maken van garantie. Ik heb het pakketje verzekerd opgestuurd. Enkele weken later kreeg ik reactie dat het pakketje terug gestuurd zou zijn.

Echter is dit nooit het geval geweest. Later had ik de eigenaar aan de telefoon en hij lachte mij uit, zeggende dat dit een mooie manier voor hem was om geld te verdienen.

Meer informatie:
http://www.thetyphonestory.com

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Je verhaal is nogal onduidelijk. Wat is er nou precies aan de hand?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Misschien dat je je eens wat in de juridische aspecten moet verdiepen. Wet koop-op-afstand en het ontvangen van een defect toestel hebben volgens mij niet veel met elkaar te maken.

Tevens geloof ik niet dat de eigenaar je uitlacht en daarbij vind ik de genoemde site ook wat overdreven.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Beetje sneu om je speciaal op got aan te melden om deze post te maken. Wat wil je er mee bereiken?
En dit topic gaat toch op slot zodra de eerste mod langskomt. Als je de registratievoorwaarden van GoT had doorgelezen dan had je geweten dat hier een speciaal onderdeel voor bestaat, namelijk de shopsurvey (waar je nog geen toegang tot hebt, omdat je nog niet lang genoeg geregistreerd staat, juist om dit soort onzin van ontevreden klanten te voorkomen)

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2007 00:31 ]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

en je vergeet ook nog eens dit stuk
Ik ben inmiddels een stuk ouder en de situatie doet me niets meer.

Echter heb ik nog steeds een hekel aan onrecht en in dit geval is de situatie vrij duidelijk.

Ik een kapotte telefoon. Typhone weer een paar honderd euro rijker.
dude er zit een draadje bij je los denk ik

Iperf

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dag Francis, aan je profiel te zien is dit je eerste posting op dit forum.
Neem aub eerst even de tijd om de forumregels te lezen voordat je met dit soort onsamenhangende postings komt.

Daarbij, wat probeer je hiermee te bereiken?
Dat ze het probleem alsnog oplossen?
Wilden FoK en Radar je niet verder helpen dan?

TR aangemaakt..

Serieus, onwijs bedankt voor het aanmaken van de TR. Toch staat er tijdens het aanmaken van de TR dat je dit niet moet melden in het topic, doe het dan ook niet!!!

[ Voor 73% gewijzigd door Ginz op 31-12-2007 00:40 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Overigens vermoed ik dat Typhone jou zelfs aan mag klagen voor smaad-en-laster. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Aan een zwartmakerij (rechtvaardig of niet) doen wij hier op GoT niet.

Je kan natuurlijk wel een shopsurvey aanmaken op de FP.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.