Kan niet meer inloggen op mijnpostbank.nl met Safari

Pagina: 1
Acties:

• connos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:52
Sinds een paar dagen kan ik niet meer inloggen op mijnpostbank.nl met Safari 3.0 (Leopard) Met IE 7.0 op XP werkt alles perfect, dus 't ligt niet aan mijn account. Als ik op de site van de postbank een mail probeer te sturen blijkt 'het formulier' niet te worden ondersteund door mijn browser :(
Ik snap wel dat ik de postbank kan gaan bellen over deze onzin, maar was ff benieuwd of er nog meer slachtoffers zijn...

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:44

MsG

Forumzwerver

Omschrijf eens wat duidelijker wat niet werkt. Foutmelding terug? Start niet door? Kan niet klikken? Wat exact werkt er niet.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• connos
MsG schreef op zondag 30 december 2007 @ 23:43:
Omschrijf eens wat duidelijker wat niet werkt. Foutmelding terug? Start niet door? Kan niet klikken? Wat exact werkt er niet.
Krijg deze foutmelding:
"Niet alle gegevens zijn juist ingetoetst. De onjuiste gegevens zijn in het rood aangegeven. Vul de onjuist ingevulde gegevens opnieuw in."

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Gaat prima hier.. Het ligt dus niet aan Safari in het algemeen.

• connos
MrAcid schreef op zondag 30 december 2007 @ 23:45:
Gaat prima hier.. Het ligt dus niet aan Safari in het algemeen.
Lag aan 1Password. Na 't updaten naar de laatste versie werkt alles weer :-)

Verwijderd

Ik kan ook niet inloggen met de safari op mijn iPod touch. Heel apart, hij stuurt je terug naar je basisscherm en vervolgens als je weer naar safari gaat dan moet je weer opnieuw inloggen met hetzelfde effect..

• lhoBas
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Dat laatste komt denk ik omdat hij een popup opent, waar de Touch niet zo dol op is ;)
Pagina: 1