Toon posts:

[PC] Avondje Online Multiplayer Classic Doom iemand?

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo leden,

Op woensdag 9 januari 2008 organiseer ik een Classic Doom Multiplayer party voor alle Doom die-hards! :D Wij zullen gebruik maken van de Zdaemon software.

Datum: 9 januari 2008
Tijd: 20:30
Game: Classic Doom FFA
Server: To be defined

Ik ben nog aan het kijken of wij een prive server kunnen regelen maar mocht dat niet lukken dan kapen wij gewoon een lege server ter plekke. Meer informatie over de server wordt later hier nog geplaast.

Heb je interesse om mee te doen laat dan hier een bericht achter of voeg mij toe aan MSN middels het email adres <adres>

Ik hoop jullie dan te zien!

RedCat69

[ Voor 3% gewijzigd door TheZeroorez op 31-12-2007 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heb je nog een 486DX2 66 server? Loopt Doom nog lekker op huidige computers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 23:04:...
Ik ben nog aan het kijken of wij een prive server kunnen regelen maar mocht dat niet lukken dan kapen wij gewoon een lege server ter plekke.
Jaja, we kapen een server. Niet om het een of ander, maar realiseer je je dat even iets meer leden heeft dan misschien wel 20 servers kunnen verwerken? Oftewel; je aktie is niet helemaal doordacht... O-)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:00
Had er nog nooit van gehoord maar heb het ook maar eens geinstalleerd. Ik vind het echt super moeilijk. Die gasten zijn echt snel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hehe servertje kapen blijkt niet meer nodig te zijn. Ik heb een server kunnen regelen voor 16 personen wellicht bij voldoende animo kunnen wij er nog een server bij zetten. Classic Doom met de ZDaemon draait als een zonnetje op mijn P2.8 Ghz met Windows XP. De Zdaemon port hebben ze goed aangepast naar de huidige systemen. Met de versie 2 die volgend jaar uitkomt moeten meer bugs zijn weggewerkt. Server wordt door een ander gehost die al een dergelijk server aan had staan. Is ook een Hollander dus qua ping moet het goed zijn.

En ja ik moet zeggen de gasten die nu Doom spelen zijn goed en ja het spel gaat lekker snel hehe. Als je een verkeerde level treft heb je niet door wat er gebeurd.

Misschien leuk om even te laten zien, een filmpje om de mensen in de stemming te brengen? Als dat mag tenminste?

http://www.youtube.com/watch?v=qNWnmhUPTJs

Ik kan je vertellen dat ik het weer super vet vind om te spelen, echt pure nostalgie. Helemaal goed dus, ik ben in mijn nopjes.

Dus... wie doet er mee? Ik heb er zin in! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Voor dit soort topics heb je toestemming nodig van de spielerij-mods: Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Terr/spfaq/spmods.jpg
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.