Ik ben in het bezit van een Asus Mypal a636n (WM5) en een nokia 6230i. Nu wil ik een Bluetooth headset kopen voor op de motor, de Interphone. Het is mogelijk om de interphone via Bluetooth met beide apparaten te koppelen, echter niet tegelijkertijd. Aangezien ik de a636n voor navigatie wil gebruiken blijft er dus maar 1 mogelijkheid over. Geen gsm tijdens het rijden. Nou ben ik daar wel voor maar wil toch kijken of er andere mogelijkheden zijn. Nu dacht ik aan het volgende.
Ik wil de gsm aan de pda koppelen (bluetooth) en de pda aan de headset (bluetooth). Ik wil dus bewerkstelligen dat de gsm communicatie via de pda bij de bluetooth headset uitkomt. Weet iemand of dit mogelijk is en hoe dit te implemteren, heb ik er aditionele software voor nodig?
Ik wil de gsm aan de pda koppelen (bluetooth) en de pda aan de headset (bluetooth). Ik wil dus bewerkstelligen dat de gsm communicatie via de pda bij de bluetooth headset uitkomt. Weet iemand of dit mogelijk is en hoe dit te implemteren, heb ik er aditionele software voor nodig?