Deze computer opent niet

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 16:04
Ik heb een vreemd probleem op mijn XP laptop.

Als ik een map wil openen in deze computer of in de verkenner, vraagt hij om 'bestand openen met'. Dit is gebeurd nadat ik mijn register geschoond heb.

Ik ben een register noob, dus ik zie niet wat ik verkeerd heb gedaan. Komt iemand dit bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-07 09:00

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Denk dat je het makkelijkst even systeemherstel kunt doen.

Sign here against sigs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:43

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Idd, eerst eens een systeemherstel proberen. Werkt dat niet, zoek dan hier naar 'map openen zoek' en je zal genoeg topics vinden om het probleem op te lossen. Als je een goede backup maakt, is er weinig wat je fout kan doen omdat je altijd je back up kan herstellen. Zolang je doet wat er in de topics staat, moet het goed gaan.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik mis een aantal zaken in je topic.
  • Kies een goede topic titel die je probleem omschrijft, maar ook je OS tussen vierkante haakjes bevat. Voor meer eisen zie de Windows Operating Systems Policy hier ook over.
  • Omschrijf je probleem helder en duidelijk en geef zo veel mogelijk relevante informatie (ook in safe modus, sinds wanneer? Heb je een backup gemaakt van tevoren?)
  • Geef aan wat je zelf al geprobeerd hebt om dit probleem op te lossen, en wat je bijvoorbeeld al opgezocht hebt hierover op Google of de GoT search
Die zaken komen niet terug in je topic, en dat zijn wel vereisten hier. Daarom gaat dit topic ook dicht.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.