[OL2003] pst importeren - duplicaten worden aangemaakt

Pagina: 1
Acties:

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:58

mr_petit

opperprutser

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem:
Ik heb een paar emailaccounts waarbij ik de email tevens op de server laat staan bij het ophalen van mail (popmail).
Als ik bij een nieuwe installatie van outlook mijn oude pst bestand importeer (nadat ik alle mail heb opgehaald) krijg ik allemaal duplicaten van mijn mail in mijn postvak in, ongeacht of ik bij het importeren aangeef dat duplicaten niet geimporteerd moeten worden of aangeef dan geimporteerde items de duplicaten moet vervangen.

Ook worden er duplicaten aangemaakt als ik eerst importeer en dan pas mijn mail ophaal.
Ik gebruik outlook 2003 met SP3 en alle updates.
Op een of andere manier lijkt het er op dat outlook niet ziet wat duplicaten zijn.
Heeft er iemand een oplossing voor mijn probleem?

"man is not truly one, but truly two,"

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:58

mr_petit

opperprutser

Topicstarter
*kick

niemand ooit dit probleem gehad (of dezelfde setup gehad waarbij het wel werkte?)

"man is not truly one, but truly two,"

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

mr_petit schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 01:17:
*kick

niemand ooit dit probleem gehad (of dezelfde setup gehad waarbij het wel werkte?)
ik zie het probleem ook als ik ga klooien met mijn Outlook-POP accounts en mijn Exchange server, ik krijg dan alle emails dubbel binnen. Ik heb me niet verdiept in het hoe of waarom, maar een workaround gemaakt.

Ik maak een nieuwe map aan in de Pst-file van Outlook genaamd "temp", verplaats de hele Inbox daar naar toe, en haal dan alle emails binnen. Dan verwijder ik alles wat al eerder in de Inbox opgehaald was, en zet de emails uit de temp-folder terug.

* gambieter heeft er te weinig last van om er echt wat aan te doen

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.