Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Muziekcomputer beveiligen

Pagina: 1
Acties:

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 09:37
Hallo,

In verband met een feestje wil ik mijn laptop gebruiken als muziekcomputer. De bedoeling is dus dat er alleen mp's gedraaid kunnen worden en verder niks. Het liefst zou ik dus maar 1 map op mijn computer toegankelijk willen maken en maar 1 programma, namelijk Windows Media Player. De bedoeling is natuurlijk dat niemand iets kan verprutsen of mijn bestanden kan zien. Ik ben nu al een tijdje aan het worstelen met Windows Vista (Home Premium Edition) maar ik krijg het niet voor elkaar. Is er iemand die mij hierbij kan helpen? Is het überhaupt realiseerbaar met Windows of moet ik een ander programma daarvoor gebruiken?

Bij voorbaat dank

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Google eens op 'vista kiosk', of andere dingen waar 'kiosk' in voorkomt :)

[ Voor 4% gewijzigd door TheZeroorez op 30-12-2007 19:32 ]

• wph
Dank U! Ik heb iets gevonden, t instellen zal wel lukken.

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

En wat heb je gevonden? Hebben andere hier er ook nog wat aan :)

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-11 09:28

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

Mediamonkey heeft ook een zogenaamde partymode, waarin de gebruikers alleen nummers kunnen toevoegen en niet buiten het programma kunnen komen.

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

• wph
Ik heb Kioware gevonden, maar dit doet niet wat ik wil. Ik dacht ik geef de locatie van mn muziek op in de Kioskbrowser, maar zodra je dan een nummer aanklikt ben je buiten het programma. Dus ik ga nog ff verder proberen.

• wph
Ben nu Mediamonkey aan t proberen. Nadeel hiervan is dat Ctrl+Alt+Del gewoon blijft werken, nog eens even zoeken hoe ik dat uitgeschakeld krijg.

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Ik denk dat dat via [google=disable ctrl alt del] wel te vinden is.
Pagina: 1