Toon posts:

Counterstrike Source / HL2 foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Mijn vriendin kijkt zo nu en dan mee over mijn schouder tijdens CS:S en zou ook graag een keer willen spelen. Nu wil ik mijn CS:S versie (netjes gekocht in de winkel O-) ) ook op haar PC installeren en daarbij gebruik maken van mijn Steam account.... Dit lijkt mij legaal of zit ik ernaast ?

Steam vindt het oke dat ik met mijn account speel vanaf een andere PC maar vervolgens loopt krijg ik de melding "In hl2 is een fout opgetreden en moet worden afgesloten". :'( Ik heb geen idee wat ik verkeerd heb gedaan want recent heb ik mijn eigen PC een frisse instal gegeven dus heb ik dezelfde handelingen verricht.

Rapport plaatsen een optie ?

• J.E.T
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:09
Dit topic lijkt me beter in de problemen sectie te passen en niet in de discussie.

Verder staat de melding die je krijgt lost van het feit of je account ergens anders hebt ingelogd.

Heb je al "verify integrity of game cache" gedaan?

Het probleem wat je hebt, doe die zich spontaan zonder reden voor of onder bepaalde omstandigheden?

En zo ja onder welke?

[ Voor 3% gewijzigd door J.E.T op 30-12-2007 20:50 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
SGD > SPV

Ik denk dat je het best gewoon even een nieuwe account voor haar kunt maken, dat kan immers bij elke game die je koopt en met steam werkt volgens mij :)

Verwijderd

Topicstarter
Bleek wel erg lullig te zijn de oplossing ... ik bleek DirectX nog niet geinstalleerd te hebben op haar PC. Oeps.

Het account uitwisselen blijkt overigens de beste oplossing te zijn, voor een nieuwe account moet je namelijk weer je product registreren en dat gaat natuurlijk niet meer. Dus we spelen inmiddels beiden via mijn account maar helaas niet op het zelfde moment.

Topic kan dicht wat mij betreft.