Toon posts:

3dfx rendering met divx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

ik hoorde laats van een vriend dat dit mogelijk zo zijn (zie titel)
weten jullie hier meer van.
Ook schijnt het (naar zijn zeggen) vette goede beeldkwaliteit opleveren
Waar zou ik dit progje kunnen downloaden
alvast bedankt

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07-2025
Er zijn idd Codes om bepaalde videostreams (lees: avi/mpg) door je Voodoo te spelen... maar voor DivX ??? kzou het niet weten...

By each crime and every kindness, we birth our future

Verwijderd

bs volgens mij

divx codec==divx codec

• Cableboy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Klopt. ik doe dat met Voodoomovie 2.0 Die opent een DirectX schermpje, en trapt je video daar doorheen. Alleen met een 16-bits voodoo, wil jij daar niet naar kijken. Dan 24-bits op normaal scherm mooier.

Heb je de beschikking over een videokaart die wel 24 of 32 bit aankan, is het zeker een aanrader!. Door middel van DirectX functies gaat het beeld er een stuk strakker uit zien.

Verwijderd

Topicstarter
hoi

ja ik heb een videokaart die 24/32 bit aankan dus dat moet wel lukken
bedankt voor de tip

waar kan ja dat downloaden

Verwijderd

Topicstarter
hoi
ik heb hem al
thx

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als je aardig bent zeg je natuurlijk ook waar je hem vandaan haalt:

http://vdmovie.operation3d.com/

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
is die codec voor alle voodoo kaarten of is het alleen bedoelt voor add-on modellen (voodoo1 en 2)?
Ik heb zelf een voodoo3.. maar ook nog een oud systeempje (p233) met voodoo1.. gaat divx dan beter op die ouwe bak?

[edit] typo

Verwijderd

denkdat het voor alle voedoes werkt t/m de 4
in mn ouwe bak heb ik nog een voedoe 1, jawel met 4 MB....enne fulscreen video op goeie snelhied (hied, huh?)
door de pure directx veel vlotter dan in een schermpie....ook mooie optie voor een oud peeseetje bovenop de video, cd rom erin, voedoe erin met TV uit en je hebt een leuke video trappert.....of het met divx kan weet ik niet want divx wordt volledig door je CPU gecodeerd.....ben bang van niet maar als het je lukt post dan effe de specs enzo, denk dat een hoop piepeltjes hiero dat willen weten.......mooie bestemming voor je ouwe bak toch????

DAAAAAAGGGG

• Cableboy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Het werkt niet alleen voor Voodoo's. Alle kaarten die Direct3D ondersteunen, werken erop. (Bij de nieuwere versies van Voodoomovie)
Pagina: 1