Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Activesync weigert hardnekkig te synchroniseren!

Pagina: 1
Acties:
  • 485 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hondarider
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-12-2007
Ik zou erg geholpen zijn met een tip over mijn opstelling, en het huidige vraagstuk:

Desktop: Windows 2000
Microsoft Office 2003
PDA: HTC 7501, besturingssysteem WM 6
AS: versie 4.5, nederlands
Virusscanner: AVG Free Edition versie 7.5

Status van AS: "verbonden" Ik kan ook verkennen en zie dan de mappenstructuur van de PDA
Hij synchroniseert echter niet.

Foutmelding bij verbinden: "Synchronisatie kan niet worden voltooid. Sluit en apparaat opnieuw aan en probeer het opnieuw. Zie de Microsoft probleemoplosser in AS als het probleem zich blijft voordoen"

Als ik de pr. oplosser laat scannen vindt hij geen probleem.

Zelf al gedaan:
de-installeren AS, en daarna weer opnieuw installeren, ook op ander partitie dan de C:\
Ander profiel aanmaken in Outlook
PDA andere naam geven. Vreemd genoeg lijkt het wel of de diverse pogingen kontakt te maken steeds een nieuwe naam opleveren: AS nummert de accounts door. Maar synchroniseert omder geen enkele naam.

Het tergende is: alles heeft gewerkt......

Wie weet raad?? (degene die het oplost mag meevaren, of achterop de motor!) Stalen vletje 6 meter, respectievelijk Kawasaki 1400GTR

• Baron
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-11 14:17
Ik doe maar een gooi.
Backup je GSM en reset hem volledig.
Probeer opnieuw

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Volgens mij, maar ik kan het fout hebben, geeft ActiveSync altijd een foutmelding. Heb je die al eens door de Googlemachine gehaald? Naja, meld `m ons dan in ieder geval.... Nadat je hebt gezocht.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• chan_x
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11 01:32
Heb ik ook wel eens, gewoon ff kabeltje opnieuw aansluiten of telefoon aan en uit doen helpt altijd wel.

plus ça change·, plus c'est la même chose

• Hondarider
Baron schreef op zondag 30 december 2007 @ 18:09:
Ik doe maar een gooi.
Backup je GSM en reset hem volledig.
Probeer opnieuw
Kabeltjes los enzo hielp allemaal niet. Dus inderdaad maar harde reset. Daarna de backup niet teruggezet te kijken of een "kale"HTC wel wil synchroniseren, en ja hoor: probleemloos. Daarna mijn backup teruggezet, en raad eens: weer geen synchronisatie. Opmerkelijk feit: Activesync herkent een oudere naam dan die ik het apparaat onlangs heb gegeven. (Na het verbreken van een partnership en het weer opnieuw aanmaken) Volgens mij zit het probleem dus in de naamgeving, en herkenning daarvan Iemand daar ervaring mee?

• Hondarider
Ginz schreef op zondag 30 december 2007 @ 20:31:
Volgens mij, maar ik kan het fout hebben, geeft ActiveSync altijd een foutmelding. Heb je die al eens door de Googlemachine gehaald? Naja, meld `m ons dan in ieder geval.... Nadat je hebt gezocht.
Bedankt voor je antwoord, maar er komt geen andere foutmelding dan die ik al heb vermeld. Zie mijn antwoord aan Baron voor de volgende stap die ik denk ik gemaakt moet worden: hoe werkt de naamgeving en herkenning van een PocketPC en ActiveSync? Hij lijkt een andere naam op te pikken dan de PDA heet. (Gegeven bij instellingen onder "Info" en dan "Identiteit")

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 22:43
je geeft m een naam, en als je een backup terug zet, zet hij de naam van die backup weer terug. Dan kan je synchroniseren zonder alles dubbel op je device te hebben ;) Let er met AS wel op dat je maar met 2 of 3 devices mag syncen. Je zal dus eventjes in AS moeten zoeken om alle devices te verwijderen, misschien doet hij het dan wel

• eJaY
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Khad 2dagen geleden echt constant hetzelfde bij mij bleek het probleem BlackIce die op de 1 of andere manier mn synchronisatie tegen hield.

Terwijl het opzich alleen voor internet connecties en netwerk connecties zou moeten werken dus redelijk vaag maar als ik het nu dus uitschakel lukt het hele synchroniseren wel.

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Pagina: 1