Ik zou erg geholpen zijn met een tip over mijn opstelling, en het huidige vraagstuk:
Desktop: Windows 2000
Microsoft Office 2003
PDA: HTC 7501, besturingssysteem WM 6
AS: versie 4.5, nederlands
Virusscanner: AVG Free Edition versie 7.5
Status van AS: "verbonden" Ik kan ook verkennen en zie dan de mappenstructuur van de PDA
Hij synchroniseert echter niet.
Foutmelding bij verbinden: "Synchronisatie kan niet worden voltooid. Sluit en apparaat opnieuw aan en probeer het opnieuw. Zie de Microsoft probleemoplosser in AS als het probleem zich blijft voordoen"
Als ik de pr. oplosser laat scannen vindt hij geen probleem.
Zelf al gedaan:
de-installeren AS, en daarna weer opnieuw installeren, ook op ander partitie dan de C:\
Ander profiel aanmaken in Outlook
PDA andere naam geven. Vreemd genoeg lijkt het wel of de diverse pogingen kontakt te maken steeds een nieuwe naam opleveren: AS nummert de accounts door. Maar synchroniseert omder geen enkele naam.
Het tergende is: alles heeft gewerkt......
Wie weet raad?? (degene die het oplost mag meevaren, of achterop de motor!) Stalen vletje 6 meter, respectievelijk Kawasaki 1400GTR
Desktop: Windows 2000
Microsoft Office 2003
PDA: HTC 7501, besturingssysteem WM 6
AS: versie 4.5, nederlands
Virusscanner: AVG Free Edition versie 7.5
Status van AS: "verbonden" Ik kan ook verkennen en zie dan de mappenstructuur van de PDA
Hij synchroniseert echter niet.
Foutmelding bij verbinden: "Synchronisatie kan niet worden voltooid. Sluit en apparaat opnieuw aan en probeer het opnieuw. Zie de Microsoft probleemoplosser in AS als het probleem zich blijft voordoen"
Als ik de pr. oplosser laat scannen vindt hij geen probleem.
Zelf al gedaan:
de-installeren AS, en daarna weer opnieuw installeren, ook op ander partitie dan de C:\
Ander profiel aanmaken in Outlook
PDA andere naam geven. Vreemd genoeg lijkt het wel of de diverse pogingen kontakt te maken steeds een nieuwe naam opleveren: AS nummert de accounts door. Maar synchroniseert omder geen enkele naam.
Het tergende is: alles heeft gewerkt......
Wie weet raad?? (degene die het oplost mag meevaren, of achterop de motor!) Stalen vletje 6 meter, respectievelijk Kawasaki 1400GTR