Toon posts:

nfs.exe probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal ik ben roger en nieuw hier ik heb niet zoveel verstand van computers vandaar mijn vraag ik heb net een nieuw spel gekregen namelijk need for speed pro street en die heb ik geinstalleerd al 5 x en steeds krijg ik een fout melding namelijk nfs.exe fout hoe los ik dit op
heb mijn videokaart (128 mb) al geupdate en als ik op het hoesje kijk voldoet mijn comp aan alle eisen wie kan mij helpen wil het namelijk graag spelen

bvd roger

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Draai je toevallig Vista?
NFS Pro Street draait niet op mijn vista ?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

Topicstarter
nee gewoon xp maar bij een maatje van mij draaide hij wel gewoon op vista

Verwijderd

Als je niet wat meer informatie geeft over je PC en de foutmelding kunnen wij je ook niet helpen.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Kan van alles zijn..dus eerst zelf eea uitsluiten voordat je hier iets post ;)

Maak trouwens eens wat meer (of überhaupt (!) ) wat meer gebruik van interpunctie, dit leest erg irritant.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat heeft dit met (Overige) Hardware te maken :?

Lees sowieso eens de GoT Huisregels eens door. We verwachten niet dat iedereen hier opeens een guru is, maar wel dat je wat meer je best doet om je probleem te verwoorden, het zelf op te lossen en als je er niet uitkomt duidelijker te zijn over specs e.d.

Hier kunnen we niets mee en doordat je topicstart op de verkeerde plek staat, zeer bondig is en zo goed als geen technische info bevat lijkt het alsof je er met de pet naar gooit en GoT als helpdesk gebruikt. En dat is niet de bedoeling.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.