En jawel, een ISA kaart 
Ik weet dat het vragen om problemen is maar het betreft hier een embedded systeempje dus veel uitbreidingsmogelijkheden zijn er niet.
De kaart wordt door de kernel met isapnp netjes herkend en de autodeetctie zegt dat hij op address 0x300 en IRQ 11 zit. Echter als ik hem ga proberen te laden dan krijg ik een melding van 'device not found'.Ik heb al wat andere adressen geprobeerd en 'Plug and Play devices' in de bios uitgezet.
Ik doe steeds een verse start omdat er een bug in deze chipset zit die na een soft reboot niet goed initialiseerd. Er stond een linuxversie op met deze kaart werkend deze heb ik echter zonder back-up eraf gegooid (stom ja...). Hij moet dus wel werken maar welke adres. Ik heb ook ne en consorten geprobeerd.
Ik weet dat het vragen om problemen is maar het betreft hier een embedded systeempje dus veel uitbreidingsmogelijkheden zijn er niet.
De kaart wordt door de kernel met isapnp netjes herkend en de autodeetctie zegt dat hij op address 0x300 en IRQ 11 zit. Echter als ik hem ga proberen te laden dan krijg ik een melding van 'device not found'.
modprobe lance io=0x300
Ik doe steeds een verse start omdat er een bug in deze chipset zit die na een soft reboot niet goed initialiseerd. Er stond een linuxversie op met deze kaart werkend deze heb ik echter zonder back-up eraf gegooid (stom ja...). Hij moet dus wel werken maar welke adres. Ik heb ook ne en consorten geprobeerd.
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!