Toon posts:

Fout 126 kan opgegeven modum niet vinden.

Pagina: 1
Acties:
  • 834 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hi,ben nieuw hier,heb wi xp 2sp met AVG en Wi firewall.
Probleem : klikte Spyblaster progje aan op buroblad om hiermee te werken,de pc valt nu helemaal stil,ook de muis.Krijg berichtje:bestand corrupt of een virus.Via stekker eruit pc afgesloten en hierna weer opgestart.
Mbt virus:is uitgegelsoten na virusscan,spyb,combofix,kaspersky scan etc. niets gevonden.
Ging in windows logboek kijken en vond: kan Application Management-service op lokale computer niet starten fout 126 kan opgegeven module niet vinden.
Vraag:hoe krijg ik dit weer oke. heb wi xp sp2.groeten.
Beter zo?! :*)

.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2007 11:11 ]

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online

Totaalgeflipt

De enige echte

Zooooooooooooooooooo, doe ff een cursus nederlands ofzo, gebruik ENTERS.

Haha roflol :)

• Xer0X
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-02 19:50

Xer0X

Gotha know??

Zo Ik denk ik kom even kijken. Maar dit is niet te lezen. Gebruik eens een paar enters. Dit is niet te lezen. Mar dat zal je vaker te horen krijgen.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 10:47:
Vraag: waar kan ik A M-sevvice op lokale computer weer laten starten cq repareren. Deed en HJTtje en die is schoon ,maar goed ik ben leek en weet wel iets van pc's.Ps wordt niet zoveel gebruikt merendeel surfen en emailen,bellen.met surfen let ik goed ,heb ook siteadvisor)mc fee) erop zitten.
Haaah? :X

🎤 Devine M-Mic USB BK microfoon aangeboden
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
Welnu, nu hebben jullie geen antwoord meer na mijn correctie , flauw hoor..Wat een bla.bla voor niks.Laat maar.Zoals ik kwam als nieuweling zo verdwijn ik weer. Dir forum neem ik niet serieus. Groeten.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Wellicht zou je dan ook even kunnen bedenken dat met een dergelijk warrig taalgebruik in je startpost het compleet onduidelijk is wat je precies wil bereiken? :)

Jij bent hier degene die een vraag hebt, dan is het ook wel zo netjes om dan ook in normaal Nederlands die te stellen.

Stel je even voor dat je op een dergelijke manier ook zo aan de telefoon of in persoon iemand te woord zou staan, komt ook niet duidelijk over ;)

[ Voor 20% gewijzigd door alt-92 op 31-12-2007 00:28 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

adhd op een toetsenbord?

waarom krijg ik zo'n toverstaf gevoel :?

[ Voor 48% gewijzigd door Fish op 31-12-2007 00:36 ]

Iperf

Pagina: 1