Toon posts:

Spel lagt

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik wou op mijn broertje's PC het spel Counter Strike : Source installeren.
Ik keek naar de systeemeisen, en mijn broertje's pc kan het wel aan.
Dus ik installeer het spel en start het op, maar het spel speelt niet goed, netals je bij een server laggt(door ping), maar dit gebeurt nu met het spel zegmaar :p
De specs van de PC :
1.7 Ghz
64 mb onboard videokaart
630 mb ram(SDRAM)

Ik heb de details in het spel ook allemaal op LOW gezet, maar toch geen goed resultaat.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, dat het spel niet meer laggt?

Bvd

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:33
Zou je nog iets uitgebreider met je specs kunnen zijn, vooral wat betreft de videokaart. Als je pc overigens SDRAM geheugen bevat is het al een vrij oude pc en kan het dus heel erg goed zijn dat hij te traag is.

Verwijderd

Topicstarter
Videokaart is een onboard videokaart van Intel, 64MB. Wat kan ik er nog meer over vertellen?
Als de PC aan de systeemeisen voldoet, moet het spel dan niet gewoon werken? Als je normaal programma's opent etc. op de pc, dan doet ie dat vrij snel.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Wat er mankeert? Alles (om het over de beschrijving nog maar niet te hebben):

a. Processor. Het kán wel maar verwacht er niet teveel van.
b.1 Graphics: 64MB is gewoon serieus te weinig. Pak 128 maar liever nog 256 tegenwoordig :X
b.2 Graphics: wat verwacht je nou van een onboard graphicschip? Highest details? Lukt niet erg vaak.
c. Geheugen: ik twijfel erover want met een beetje geheugenmanagement moet CS:S kunnen. Maar toch de voorkeur aan 1024MB RAM, dat scheelt je HDD weer in zijn werk.

[ Voor 19% gewijzigd door Jejking op 30-12-2007 00:05 ]

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:55
Ik denk dat je beter af bent met Counterstrike 1. de systeemeisen zeggen vaak helemaal niets, die zijn vaak zo extreem laag mogelijk - zodat meer mensen het spel kopen. zolang het maar enigzinds draait is het voldoende.

Dit gaat nooit goed werken.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:23
Wat je kan doen is een autoexecutable downloaden die bijna alles uit CSS uitzet. Zo krijg je een soort old skool CS met de features van CSS. Een beetje rondzoeken op het internet moet wel lukken om hieraan te komen.

PS5 PSN: UnrealKazu

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Je hebt duidelijk Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen niet gelezen. De titel van je topic is niet duidelijk, de specs in je openingspost zijn niet duidelijk, en ik mis veel eigen inzet.

Ik zal je het antwoord ook meteen maar verklappen: minimum specs zeggen niet zoveel, en dit PC'tje is toch wel behoorlijk veel te oud voor CS:S. Als je broertje dan toch CS wil spelen, en geen andere PC wil, kan ik je beter CS 1.6 aanraden.

Vanwege veel te weinig inzet (het bovenstaande had je makkelijk zelf kunnen vinden) gaat deze op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.