Biomedisch nieuws op een techsite?

Pagina: 1
Acties:

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Topicstarter
N.a.v. nieuws: Onderzoekers brouwen concurrent voor koffie: Ik vind wetenschapsnieuws enorm interessant, en biomedisch nieuws al helemaal aangezien dat mijn eigen vakgebied is. Maar ik vraag me wel ernstig af waarom dit op t.net staat :) . Ik zie de relatie met technische / computer / dat soort dingen niet echt :P . Voor de duidelijkheid: ik vind het een erg leuk stukje nieuws, maar wat doet het hier :? :) .

edit:
Ik snap trouwens ook niet zo goed waarom het in core staat, maar nu heb ik het onderscheid tussen de channels nooit helemaal goed gevolgd.

[ Voor 12% gewijzigd door JHS op 30-12-2007 08:23 ]

DM!

Verwijderd

Tweakers hebben over het algemeen een hekel aan slaap, dit is een van de redenen waarom in de IT sector de cola en koffie niet aan te slepen is.

Ergo: Nieuws over anti-slaap hoort thuis op t.net.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 20:29:
Tweakers hebben over het algemeen een hekel aan slaap
Ach .. ik zou willen zeggen: ze stellen er een andere prioriteit aan dan normaal.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 20:31:
[...]

Ach .. ik zou willen zeggen: ze stellen er een andere prioriteit aan dan normaal.
Same difference

Verwijderd

Absoluut niet.

Verwijderd

:z

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:35
Kunnen jullie dat niet uitvechten in DM?

The devil is in the details.

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
Tweaken is ook het fabriceren van drugs en medicijnen, hoewel het dan meestal wel om methamfetaminen gaat.

Ik quote uit het artikel: Het Amerikaanse leger, (...), gebruikt zelfs amfetaminen om zijn piloten tijdens lange vluchten alert te houden.

Ik kan maar 1 conclusie trekken: men is hier aan het tweaken :+

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Het is wetenschappelijk, dus so what? Ik vind het hier prima passen. Het gaat ook over energie en nieuwe manieren om het toe te passen. Soms wat lichtgrijs maar over het algemeen Tweakers-waardig :)

Verwijderd

Mja, ik vind slashdot een hatelijke site, maar hun ondertitel vind ik perfect: "news for nerds, stuff that matters". Ik denk dat tweakers wel dezelfde lading probeert te dekken en niet per se IT gerelateerd nieuws wil posten, maar zowat alles wat de Nederlandstalige "nerd" kan interesseren :)
Pagina: 1