Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Digitenne KPN en Sony Bravia met ingebouwde ontvangsttuner

Pagina: 1
Acties:
  • 1.496 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een starterspakket aangeschaft van KPN digitenne voor de Sony Bravia (KDL 26S3020) met een adapter voor in de TV.
KPN heeft de digicard geactiveerd, echter ik krijg alleen NL 1,2 en 3 (ook zonder de digicard te zien) echter bij de commerciele zenders is geen beeld.

Wie heeft er een oplossing?

ik heb dit bericht nu ook op consumentenvideo gesteld. Alvast bedankt voor de reacties!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2007 21:11 ]

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:56

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

misschien kan je je vraag beter hier stellen [LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 4

Sowieso kan je deze vraag beter in consumentenvideo stellen

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

half uurtje aan laten staan, de code moet ook nog even geactiveerd worden op de kaart zelf..
heb hier een digitenne tuner op mn tv staan die ik weinig gebruik, af en toe krijg ik ook dat de kaart weer zwart beeld geeft, gewoon ff aan laten dan krijgt ie vanzelf het signaal door van kpn dat er gekeken mag worden en heb je beeld :)
(ben ik alleen ff vergeten of je em nou juist op 1/2/3 moest zetten of op een commerciele zender met zwart beeld, volgens mij het laatste)

[ Voor 17% gewijzigd door AlexanderB op 29-12-2007 19:55 ]