Toon posts:

Vreemde boel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik deze topic in de index van SG bekijk zie ik 1 reply staan, als ik het topic open, zie ik er twee.

Asjemenou:?:?:?

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:37

The Legend

*Plop*

Op het moment dat jij het topic opende poste er ook iemand zodat je er 2 zag.

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

zou je wel denken, maar is toch niet zo. het gebeurt nog steeds namelijk. transactie in php niet helemaal lekker afgerond?

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

MySQL probje zeker

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 14 februari 2001 21:27 schreef The Legend het volgende:
Op het moment dat jij het topic opende poste er ook iemand zodat je er 2 zag.
Je snapt toch wel, dat ik eerst 4 keer op reload heb gedrukt, voor ik mezelf hier belachelijk sta te maken...:9

edit:

Hé, nu gaat het hier ook al verkeerd :?

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:37

The Legend

*Plop*

Op woensdag 14 februari 2001 22:19 schreef Mudman het volgende:

[..]

Je snapt toch wel, dat ik eerst 4 keer op reload heb gedrukt, voor ik mezelf hier belachelijk sta te maken...:9

edit:

Hé, nu gaat het hier ook al verkeerd :?
Zit wat in ja :) Ik dacht eigenlijk dat je een newbie was ;) Maar ik heb je profiel er bij gepakt en bij deze excuseer ik me dan ook maar ff :D

Ik ben toch malle pietje niet!

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Zo zie ik nog steeds mijn reply niet in http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/124828 :(
Ook niet op de computer nu op de zaak:?
Zal ie wel getrashed zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 15 februari 2001 08:59 schreef The Legend het volgende:

[..]

Zit wat in ja :) Ik dacht eigenlijk dat je een newbie was ;) Maar ik heb je profiel er bij gepakt en bij deze excuseer ik me dan ook maar ff :D
Excuses niet nodig hoor...je gaf toch heel vriendelijk antwoord. Er zijn een heel aantal mensen, die anders zouden reageren tegen een vermeende newbie...

Verwijderd

Op donderdag 15 februari 2001 09:39 schreef HBM het volgende:
Zo zie ik nog steeds mijn reply niet in http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/124828 :(
Ook niet op de computer nu op de zaak:?
Zal ie wel getrashed zijn.
Ik zal vanavond wel ff rondvragen of iemand je reply getrashed heeft, ok!?
Ik iig niet, en ik kan me ook niet voorstellen dat iemand zomaar een reply van you trashed omdat je meestal wel ok replied... Als iemand hem getrashed zou hebben lijkt het me voor de hand liggend dat degene je ook op je reply had aangesproken als ie niet zou kunnen...

En dat met die replies, er dook laatst ook een topic op waar bij stond van 5 replies maar er was maar 1tje zichtbaar, maar dat was een topic met idnr onder de 85 (dat schijnt een hoop te verklaren, maar weet niet wat:?)
Foutje in base of mysql, maar ik weet er ook niet het fijne ervan, hou me niet bezig met de achterkant van GoT, denk dat arjen dit beter kan antwoorden...
Pagina: 1