Als ik deze topic in de index van SG bekijk zie ik 1 reply staan, als ik het topic open, zie ik er twee.
Asjemenou:?:?
Asjemenou:?:?
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Je snapt toch wel, dat ik eerst 4 keer op reload heb gedrukt, voor ik mezelf hier belachelijk sta te maken...:9Op woensdag 14 februari 2001 21:27 schreef The Legend het volgende:
Op het moment dat jij het topic opende poste er ook iemand zodat je er 2 zag.
Zit wat in jaOp woensdag 14 februari 2001 22:19 schreef Mudman het volgende:
[..]
Je snapt toch wel, dat ik eerst 4 keer op reload heb gedrukt, voor ik mezelf hier belachelijk sta te maken...:9
edit:
Hé, nu gaat het hier ook al verkeerd
Ik ben toch malle pietje niet!
Excuses niet nodig hoor...je gaf toch heel vriendelijk antwoord. Er zijn een heel aantal mensen, die anders zouden reageren tegen een vermeende newbie...Op donderdag 15 februari 2001 08:59 schreef The Legend het volgende:
[..]
Zit wat in jaIk dacht eigenlijk dat je een newbie was
Maar ik heb je profiel er bij gepakt en bij deze excuseer ik me dan ook maar ff
Verwijderd
Ik zal vanavond wel ff rondvragen of iemand je reply getrashed heeft, ok!?Op donderdag 15 februari 2001 09:39 schreef HBM het volgende:
Zo zie ik nog steeds mijn reply niet in http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/124828
Ook niet op de computer nu op de zaak:?
Zal ie wel getrashed zijn.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq