Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat]Alle topics met new posts uit bookmarks ineens openen

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Topicstarter
Omdat ik eigenlijk altijd vanuit mijn bookmarks werk lijkt het me erg handig als er op je Bookmarks pagina een button zit die:

Alle gebookmarkte topics waarin sinds je laatste bezoek is gereageerd in 1 keer opent in nieuwe browserwindows/tabs op de plek van de nieuwe reactie.

In de huidige situatie moet ik steeds "shift+ leftclick op rode icoon" doen per topic.

Wellicht is er al zo'n mogelijkheid maar ben ik te stom en heb dat nog niet door.... :o

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dus een soort dos on demand? :P Vinikniezoontofidee to be honest. Sowieso, GoT is niet retetraag, dus waarom je niet een tabblad dicht kunt klikken en een nieuwe kan openen snap ik niet zo goed?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:29

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Bovendien in FF kan ik met de middelste muisknop een nieuwe tab openen zonder er direct naartoe te springen, op die manier kan ik dus een hele serie topics achterelkaar openen in nieuwe tabs. Is hier niet nodig, maar op sommige andere plekken erg handig...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Topicstarter
Het is niet dat GOT supertraag is en en dichtklikken en een nieuwe openen kan wel.
Echter ik vind het veel prettiger om alles ineenkeer snel achter elkaar te openen en dan elk venster te sluiten gelijk na lezen. Waarbij je al begint met lezen, terwijl de rest in de achtergrond laad.

Verder check ik vaak wel een aantal keer per dag ff mijn bookmarks.
Dat zijn per keer al gauw 10 tot 20 topics met nieuwe replies die je dan allemaal stuk voor stuk moet gaan aanklikken.

Call me lazy maar computers/software is er toch om het leven makkelijker te maken..... :)

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11 19:27
Ik doe dat ook, nog een overblijfsel van mijn 56k-tijd (+ ik loop niet de kans dingen te missen door langer van 5 minuten bezig te zijn in een topic waardoor de mapjes worden gereset voordat ik ze allemaal geopend heb)

Met een javascriptje en een delay van 3 of 4 seconden per tab lijkt me nog best te doen (sterker nog, dat levert een gelijkmatiger load op dan mijn huidige manier), je begint de eerste te lezen en een minuut later is de laatste tab geopend.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:08

Garyu

WW

gewoon met een mouse-gesture 'omhoog' over alle links die je wilt openen bewegen, en je hebt alle links in nieuwe tabjes geopend. Kwestie van de goede firefox-extensions installeren.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Zie Garyu: dit kan je zelf facilliteren mbv een Greasemonkey script of een extensie. Ik voel er weinig voor om dit vanuit het forum zelf te ondersteunen...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.