Toon posts:

[GF6600GT] Vekeerde characters tijdens boot + BSOD windows

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij is mijn videokaart kapot, tijdens het opstarten geeft ip Geforce 6600GT blaba geeft i cFowtr ofzo. De letters kloppen niet.

De messages van mijn gewone BIOS zijn wel gewoon goed. Maar als ik dan verder windows opstart dan als ik op F8 druk heb ik weer dat al die letters niet kloppen.

Ik kan wel Windows in in Safe Mode maar niet normaal, wabt dan krijg ik heel even een BSOD te zien maar te kort om de message te zien.

Is mijn videokaart nu gewoon naar zijn grootje of is er nog iets te fixen?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Probeer de kaart eens in een andere PC. Als ie daar ook deze problemen geeft kan je er vanuit gaan dat ie echt kapot is.

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-07 00:35
denk dat hij kapot is, probeer hem anders even in een andere pc?
ik heb zelf het zelfde probleem gehad met een GF6800Ultra, had iets te maken met een chip die was door gefikt die alleen werd gebruikt in 3D-mode, booten ging goed tot ik inlogde op vista, dan kreeg ik een BOSD

en mischien ook een idee om je TS even wat op te frissen, staat vol spel fouten en is niet echt overzichtelijk

Verwijderd

Topicstarter
Ok nieuwe ontwikkeling, in safe mode de driver deinstalled, en in normal mode weer geinstalleerd.

Als ik em op 32 bit kleuren zet en reboot (dat kan ie niet in een keer) dan geeft ie weer BSODS. Dus ik ben ook bang dat is naar de joezoef is.

Wat is een equivalente kaart voor dit ding (want ik neem aan dat ze de 6600GT niet meer verkopen? Liefst een nvidia.

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Ik heb precies hetzelfde gehad, verwissel hem als het kan met de videokaart uit een andere pc. Conclusie zal dan waarschijnlijk zijn dat hij kapot is.

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-07 00:35
7600GT of een 7300GT?

denk dat 7300GT het meest in de buurt komt

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:51
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 17:24:
Wat is een equivalente kaart voor dit ding (want ik neem aan dat ze de 6600GT niet meer verkopen? Liefst een nvidia.
pricewatch: AOpen GeForce 6600 GT 128MB DDR3 128b (PCI-e, 2x DVI-I) Aeolus PCX6600GT-DVD128 Xtreme

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-10-2025
Voor dat geld haalt hij een 7600gt nieuw of een 7800/7900 reeks 2e hands. zou ook gaan voor een 7300gt o.i.d

Verwijderd

Topicstarter
Ja die kaart heb ik nu en 100e voor zon ding is idd wel een beetje te veel.

Ik denk dat ik voor deze ga dan

http://www.mycom.nl/Produ...2c256MB/121161.aspx#Specs

Is that wat?

• ZalmanLuci
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-02-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 17:37:
Ja die kaart heb ik nu en 100e voor zon ding is idd wel een beetje te veel.

Ik denk dat ik voor deze ga dan

http://www.mycom.nl/Produ...2c256MB/121161.aspx#Specs

Is that wat?
GoT is geen helpdesk, kijk even naar benchmarks en dan kun je zo je beslissing nemen. ;)

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
* Tomfish ziet weer een slachtoffer voor aan de muur

Heb je al de voeding vervangen, of even een andere ernaast gehangen? Hoe zit het met die koeling van de kaart? En hoe weet je zeker dat het de grafische kaart is, draai anders even memtest oid.
Pagina: 1