Adobe reader scrolt zeer langzaam

Pagina: 1
Acties:
  • 468 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ernie
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-05 09:51
Ik werk op dit moment op een dell latitude d830 laptop (dual core T7300, 2 gb intern) en bij alle pdf files die ik open met adobe reader (8.1.1) is het een regelrechte ramp om te scrollen.
Over een pagina scrollt hij langzaam en bij een paginaovergang gaat de snelheid nog even omlaag met een factor 10. Aangezien ik met nogal grote (veel pagina's) bestanden werk is het ongelofelijk onhandig als je even wat op wilt zoeken.
Weet iemand een oplossing (misschien een optie zoals vloeiend scrollen die ik nog niet uit heb gezet)
Ik heb geprobeerd vloeiende tekst uit te zetten en op lcd/laptop scherm, helaas mocht dit niet baten.
Verder kan ik wel prima scrollen in explorer en firefox.
Het cpu gebruik schiet trouwens omhoog naar 100% (van 1 core) als ik scroll in adobe reader.

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:28

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Heb je dit ook als je een andere app gebruikt waarbij er veel veranderd op je scherm?
Zo ja, installeer eens de laatste drivers van je grafische kaart.

Heb je het alleen bij Adobe?
Zo ja, installeer bv Foxit PDF-reader (IMHO altijd doen ;))

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Ernie
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-05 09:51
Bij office 2007 heb ik het niet als ik grote bestanden open en flink heen en weer scroll.

Ik heb foxit reader uitgeprobeerd en je raadt het al, probleem in een keer weg, enorm bedankt voor de snelle en nuttige reactie. d:)b
Dit programmatje ga ik vanaf nu standaard gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door Ernie op 29-12-2007 17:03 ]