Toon posts:

Koeler zonder koelprut, verstandig?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu de gf2mx retail van hercules. Hier zit standaard zo'n blauwe heatsink op en ik ga dus vanavond of morgen mijn koeler (oude p3 koeler) bevestigen.
Nu heb ik geen koelprut en ben ook niet van plan om te kopen, maar heb wel seconde lijm, zodat het niet los raakt :P
Nu is mijn vraag: moet die huidige heatsink eraf of kan ik die koeler daarop plakken? En kan ik die in zo'n anti-statisch zakje leggen en dan in de diepvries?

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:54

The Legend

*Plop*

Ik weet niet of het verstandig is maar het kan wel, en wil je de heatsink in de dieprvries leggen :?:?

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Topicstarter
Nee de hele kaart in de diepvries :)
Formuleerde het verkeerd :)

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 09:16
Koelprut is altijd goed om er tussen te doen.
Secondenlijm isoleert een beetje, en dan kan je kaart de warmte niet meer kwijt.
Beetje koelspul op de chips, en in de hoekjes een heeeel klein beetje secondelijm.

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:11
En dan natuurlijk goed aandrukken, zodat de laag secondelijm zo dun mogelijk wordt.

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

wat is het nu weer voor moeite om voor 4,95 wat koelprut te kopen bij de lokale computerboer/electronica zaak :?

Geen inspiratie

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 00:46
Uh zonder goede koelprut heeft het vervangen van de huidige heatsink geen kont zin.

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net die heatsink eraf gehaald dmv die vasthoudertje door te knippen. Die heatsink kon ik er gewoon afhalen zonder geweld. Toen heb ik met een wc-papiertje de koelprut die op de core zat weggehaald.
Toen bedacht ik me opeens dat de koeler die ik heb, niet vast kon maken aan de core ://
Dus ik ga morgen ff met een ijzerzaag die grote heatsink en koeler korter maken zodat die erop past. En ff wat koelprut kopen, dan ff de heatsink die er nu opzit (standaard heatsink) in kleine stukjes zagen en op het mem plakken).
Dat moet wel lukken hoop ik :)
Pagina: 1