Actieve 2.0 of 2.1 speakers met auto-off (standby) feature

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• KC Boutiette
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Voor mijn kleine studentenkamer ga ik de Samsung Syncmaster 225MW kopen. Dit is een TFT monitor/TV combinatie zodat ik nog maar een beeldscherm op mn bureau heb staan. De ingebouwde speakertjes zijn alleen echt brak en niet voldoende om TV op te kijken en een beetje muziek te luisteren/gamen op mijn computer. Daarom ben ik nog op zoek naar een leuk 2.0 of 2.1 setje voor erbij. De enige complicerende factor daarbij is alleen dat ik niet uit mn bed wil komen om die dingen uit te zetten als ik TV gekeken heb. Daarnaast moeten ze ook vanzelf weer aanspringen als ik 's ochtends vanuit bed TV wil kijken. De hele nacht die dingen aan laten staan vind ik geen optie dus zoek ik een setje met een standby stand.
Bij een oude huisgenoot heb ik een keer zo'n setje gezien, maar die zijn nu nergens meer te vinden. Ik heb al een beetje gegoogled, op dit forum gezocht en ben naar de winkel geweest. Maar ik heb nog nergens een setje met deze feature kunnen vinden. Een setje met een afstandbediening vind ik minder en zijn ook niet echt te vinden in de catagorie tot 100 euro.
Weet hier iemand meer?
Ik hoor het graag als iemand beter kan zoeken of nog een andere optie weet.

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:15
En als je nou een klein stereotorentje koopt met een aux ingang? Daar zit meestal wel een afstandsbediening bij,

Verwijderd

Ik heb hier een Klipsch setje van 100 euri, staat 24/7 aan, al 2 jaar. Nooit problemen(vergeet die dingen altijd uit te zetten) supergeluid, lekker klein, geen subwoofer. http://www.klipsch.com/pr...s/promedia-ultra-2-0.aspx

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2007 16:56 ]

• KC Boutiette
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Mooie opties. Stereotorentje had ik nog niet aan gedacht. Wel een goeie, maar ik wil eigenlijk mijn eerdere idee van speakertjes die op standby gaan nog niet opgeven ;). Klipsch ziet er ook goed uit, maar komt nieteens meer voor in de pricewatch... :( Is ook wel duur vind ik. Ik blijf nog ff zoeken!