Toon posts:

bioshock: bij install gelijk reboot

Pagina: 1
Acties:
  • 15 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb gisteren eindelijk bioshock in huis gehaald maar ik loop nu echt tegen een heel erg groot probleem aan.
Nadat ik het installatie scherm had gekregen en op install had gedrukt rebootte mijn pc ineens,geen waarschuwingen , niks........ ik snap hier dus echt niks meer van.
Ik heb ook nog wat andere games geprobeerd (oblivion, max payne 2, lost planet) maar die kan ik zonder problemen installeren.
k ben niet echt heel goed met computers en ik kan ook niks gerelateerd vinden op de fora's dus misschien dat iemand hier iets weet.

Wat ik al geprobeerd heb :

internet afgesloten
dvd drives geflasht
bestanden van de schijf zelf geprobeerd te copieren naar mun hd (ook gelijk een reboot)
videokaart drivers geupdate
registry schoongemaakt

specs :

windows xp sp2
p4 3gig
1gig ram
radeon x1950pro 512mb
lite on dvd sohd 167-t
lite on dvdvrw ldw 851-s
voeding 500watt (weet ff niet meer welk merk)

Ik hoop dat iemand mij iets meer kan vertellen want dit vind ik wel erg frustrerend.......bij voorbaat dank.

M.v.g.

Niels

p.s. mocht dit ergens anders horen alvast mijn excuses.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

p.s. mocht dit ergens anders horen alvast mijn excuses.
Het algemeen beleid
Als het niet mag, haal dan achteraf maar weg

We zien regelmatig topics, of posts in topics, waarin iets gepost wordt voorafgegaan of vergezeld met een opmerking in de trant van het volgende:

Owja modjes als het niet mag haal het dan maar weg en geef me plz geen ban, soz :'(

Als je niet 200% zeker bent dat wat je wilt gaan posten wel mag volgens de beleid of gezond verstand: Plaats het dan niet! Het is niet de taak van de crew om voor jou na te denken of je wel slim bezig bent. Het is je eigen verantwoordelijkheid, een dergelijke 'disclaimer' is dan ook totaal betekenisloos en de normaal geldende sancties zullen worden toegepast. Als je het niet zeker weet kan je gerust contact opnemen met een crewlid. Zie verder ook [ulr="Als het niet mag, haal het dan maar weg"]deze mededeling[/url].
Daarom alleen al gaat dit topic dicht. Dat je verder ook niets meldt over driverversies (video, mobochipset etc) en bovendien een vraag dat niets met (Overige) Hardware te maken heeft hier dumpt helpt ook niet...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.