Toon posts:

school licentie windows

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg mij af in hoe verre het toegestaan is om de windows xp die ik van school krijg op andere pc's te installeren? mag dit op andere pc's behalve je school laptop geinstalleerd worden en zo niet en je doet het toch is er een kans dat hier problemen door onstaan of iets dergelijks.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 15:39:
Ik vroeg mij af in hoe verre het toegestaan is om de windows xp die ik van school krijg op andere pc's te installeren? mag dit op andere pc's behalve je school laptop geinstalleerd worden en zo niet en je doet het toch is er een kans dat hier problemen door onstaan of iets dergelijks.
Leg eerst eens uit wat voor een windows XP je van school hebt gekregen? Heb je een licentie gekregen? of gewoon een oude computer? Of heb je via school windows XP besteld?

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-07 00:35
denk het niet, ik doe een ICT opleiding en heb van school een win xp pro licentie gekregen. aangezien we veel klooien met het os e.d. moeten we soms een herinstallatie doen, en er zijn nu al meerdere klasgenoten die hun xp niet meer kunnen activeren omdat hun meer dan 3x was gecrashed.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Wij krijgen keys van MSDNAA.

Wij mogen deze op onze eigen schoollaptop zetten, en thuis, op computer van zusje, vader, moeder ed... zetten.

Het is een VLK key :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
we kunnen gewoon een cd of image van de ftp server ophalen als we windows nodig hebben en qua licentie kan je gewoon eindeloos door blijven gaan en iedereen kan dezelfde gebruiken.

VLK licentie dat is volgens mij ook wat wij hebben ja. maar ik weet niet wat dat inhoude eigenlijk 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2007 15:48 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 15:48:
we kunnen gewoon een cd of image van de ftp server ophalen als we windows nodig hebben en qua licentie kan je gewoon eindeloos door blijven gaan en iedereen kan dezelfde gebruiken.

VLK licentie dat is volgens mij ook wat wij hebben ja. maar ik weet niet wat dat inhoude eigenlijk 8)7
Die key mag op meerdere computers geinstalleerd worden en hoeft niet geactiveerd te worden ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
ok dan dat is goed om te horen :D: thnx

Verwijderd

Het is geloof ik nog steeds niet de bedoeling dat je het maar op allerlei computers van vrienden, familie, etc gaan installeren...

Of dat een buurman van je een nieuwe PC zonder windows heeft gekocht waar jij voor 20 euro even Windows op komt zetten.

De regels omtrent het gebruik weet ik niet precies
Pagina: 1