Toon posts:

bios settings

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hello,
ik heb een phoenix bios op mn pc staan maar ik wil hem overclocken maar ik vind nergens de v-core settings.ik heb op internet enzz gekeken op de site van phoenix maar niks te vinden
wie kan mij helpen ?

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-02 11:33
Hij kan nog net, moeten we onze glazen bol erbij pakken?

Wat voor moederbord, welke bios versie etc etc....

Graag meer info en eigen inzet, anders vrees ik dat je net zoals je andere topic een slotje krijgt

• Cafe_delmar
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-03 12:07

Cafe_delmar

Hold my beer!

.... nm

[ Voor 86% gewijzigd door Cafe_delmar op 29-12-2007 13:42 ]

MSI - VAG - Apple - HP - Intel i7 - RaspBerry

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk eens in de manual van je mobo. Phoenix bios zegt eigenlijk helemaal niets over je mobo. Dus als je wil dat we helpen, post dan de specs van je pc, daar kunnen we wat mee.

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry ik ben een beginner ik weet niks van deze site mn broer zei da mense mij hier konden helpen...
het is een MSI K9MM-V en bios die versie waar kan ik dat zien bovenaan staat''phoenix-award workstationBIOS CMOS setup Utility
als jullie kunnen helpen plzz

Verwijderd

Topicstarter
manual van mobo staat het niet in

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

http://global.msi.com.tw/...maincat_no=1&prod_no=1104 begin hier eens.

Dat je een beginner bent is niet erg, maar GoT is geen helpdesk. GoT helpt mensen die zichzelf helpen. Dus begin eens met uitzoeken hoe alles nu in elkaar zit, dan kom je gelijk al een stuk verder.

Verder is het zo dat als je er totaal geen verstand van hebt, je niet moet gaan OCen.

Verwijderd

Topicstarter
nou ik heb nu wel nog een probleem want die pc waar het mee mis is ligt internet er uit ik zit nu op een ander pc dus dan moet ik wachten tot vanovond .

Verwijderd

Topicstarter
nou dat overclocken kan ik wel maar ik moet de v-core loopt atomatisch en ik moet hem manual krijgen maar ik vind het nergens

• SOEPSTENGEL13
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-12-2025
bios update gedaan? Als dan er nog steeds geen v-core keuze bij staat heb je grote kans dat dat niet mogelijk is, net zoals bij mijn MSI P965 Neo-F

Verwijderd

Topicstarter
ik kan wel een update doen maar mijn internet op die pc ligt eruit duss ik moet ff wachten tot dat internet is gerepareerd

• Volk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:18
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 14:12:
ik kan wel een update doen maar mijn internet op die pc ligt eruit duss ik moet ff wachten tot dat internet is gerepareerd
Aangezien je een beginner bent met overclocken, dan lijkt het mij handig dat je jezelf eerst een beetje inleest in de basisprincipes van het OC'en.
Als je dat doet, dan zul je vanzelf tegenkomen dat het ene moederbord minder geschikt is om mee over te klokken dan de andere.
Misschien dat dit je probleem verklaart.

Verwijderd

Topicstarter
nee dit moederbord + prosesor zijn zeer gemakkelijk over te klokken hij loop nu 2.32 GH met een temperatuur vn 43% van de cpu.maar mijn probleem is om over te clocken moet je je v-core omhoog zetten en dat vind ik nergens in mijn bios die loopt nu op 1.30 V en die moet hoger ik weet hoe je moet ove clocken .. maar die v-core vind ik nergens en op deze pc wel :S

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-03 22:41
Ten eerste, kap nou eens met het continu schoppen van je eigen topic als je niet direct binnen 2 minuten een reactie krijgt :( :X Dat is gewoon asociaal en tegen de regels van GoT. Lees even het Algemeen Beleid door met betrekking tot dit. Rechtsbovenin zit een edit-knop waarmee je dingen toe kunt voegen aan je eerdere post zodat je niet continu een double post of zelfs triple post hoeft te maken.

Daarnaast lijkt je topicstart nergens op. Het bestaat uit 2 zinnetjes, en wat ik hierboven heb geschreven is nu al langer 8)7 Op GoT dien je eerst zelf te zoeken alvorens een topic te openen, zoals je ook in het Algemeen Beleid kunt vinden.

Daarnaast geef je TOTAAL geen informatie waar we iets mee kunnen, zo mist elke vorm van specs van je PC...

GoT is inderdaad een plaats waar hulp geboden wordt aan mensen met computerproblemen, maar daar zit wel een voorwaarde aan: je dient een bovengemiddelde interesse in computers te hebben, je dient zelf eerst te zoeken en proberen het op te lossen (!) en tot slot dien je genoeg informatie te geven. Dit soort basic vragen kun je denk ik beter stellen op beginnersweb.nl.

Overigens staat het antwoord gewoon in het boekje van je moederbord :z Als je die niet meer hebt dan download je de PDF van de website van de fabrikant.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-02 12:54

Mentalist

[avdD]

Zie onder andere de posts van Terw_Dan en leonpwner1: met alleen deze info kunnen we je niet helpen, hoofdletters en punten doen geen pijn en een topic is geen levend wezen dat iedere 2 minuten een hartstilstand krijgt en heeft dus ook niet iedere 2 minuten een schop nodig.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.