Beste mensen,
Ik heb een externe HD van Seagate, de Free Agent Pro 500 Gb en deze aangesloten middels eSata.
(PCI kaart met 2 eSata poorten).
Alleen de datasnelheid (average en burstrate) voldoen niet aan de specificaties van eSata.
Hij geeft een snelheid in HD Tune:
Burst : 19,7 Mb/sec
Average : 19,3 Mb/sec
Hij geeft een snelheid in HD Tach:
Burst : 76,8 Mb/sec
Average : 32,3 Mb/sec
Hoe kan er zo'n groot verschil zitten in de burstrate van beide programa's?
Met USB zijn de waarden respectievelijk 24 Mb/sec en 17 Mb/sec.
Van de techsupport van Seagate heb ik na wat 'doorzeuren' van mij een firmware revisie update gekregen met een bijbehorende firmware updater, waarbij ik hem middels de USB connectie kan updaten, d.m.v het programma Oxsemi Uploader.
Nou dat lukt dus mooi niet. Het programma scant USB devices , maar ziet met geen mogelijk heid de HD. Hoe moet ik de firmware er nu opzetten?
Ik heb een externe HD van Seagate, de Free Agent Pro 500 Gb en deze aangesloten middels eSata.
(PCI kaart met 2 eSata poorten).
Alleen de datasnelheid (average en burstrate) voldoen niet aan de specificaties van eSata.
Hij geeft een snelheid in HD Tune:
Burst : 19,7 Mb/sec
Average : 19,3 Mb/sec
Hij geeft een snelheid in HD Tach:
Burst : 76,8 Mb/sec
Average : 32,3 Mb/sec
Hoe kan er zo'n groot verschil zitten in de burstrate van beide programa's?
Met USB zijn de waarden respectievelijk 24 Mb/sec en 17 Mb/sec.
Van de techsupport van Seagate heb ik na wat 'doorzeuren' van mij een firmware revisie update gekregen met een bijbehorende firmware updater, waarbij ik hem middels de USB connectie kan updaten, d.m.v het programma Oxsemi Uploader.
Nou dat lukt dus mooi niet. Het programma scant USB devices , maar ziet met geen mogelijk heid de HD. Hoe moet ik de firmware er nu opzetten?