WMP fullscreen op slecht een scherm

Pagina: 1
Acties:

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik heb een beeldscherm en een televisie aangesloten. Nu wil ik graag dat ik Windows media player fullscreen laten afspelen op slecht een scherm (niet over twee schermen verspreid). Met bijvoorbeeld VLC is dat geen probleem maar WMP gaat zodra ik op "volledig scherm klik" meteen over beide schermen verspreid fullscreen wat niet de bedoeling is, ik wil hem alleen fullscreen op mijn primaire monitor.

Videokaart is een Nvidia 8800 GTX met de laatste drivers.

Heeft iemand een idee om dit voor elkaar te krijgen met WMP? VLC gebruiken is geen optie omdat het weer te geven materiaal DRM beveiligd is.

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-05 14:13
Dan moet je Dual View gebruiken in plaats van horizontaal het bureaublad uitbreiden

• ik222
  • Niet online
Moning2 schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 12:45:
Dan moet je Dual View gebruiken in plaats van horizontaal het bureaublad uitbreiden
Hij staat op Dual View, programma's al internet explorer maximaliseren ook mooi tot mijn primaire beeldscherm. En als ik VLC media player op fullscreen zet gaat die ook alleen fullscreen op het scherm waar ik hem op zet. Alleen WMP gaat fullscreen over beide monitoren.

• ik222
  • Niet online
Het probleem is opgelost, ik gebruikte inderdaad geen Dual View.

Bedankt voor het meedenken :)

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-07 14:22
Ik heb een iets ingewikkeldere vraag denk ik, maar ook over fullscreen op dualscreen. Ik wil namelijk dat al m'n fullscreen games op mijn secundaire scherm komen. De rede hiervan is dat ik 2 verschillende schermgroottes heb: 17" en 15", en mijn videokaart is niet zo krachtig (ATI Radeon 9600) dus wil ik mijn games fullscreen op 1024x768 spelen. Is dit überhaupt mogelijk?

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-05 14:13
hugoy schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 20:48:
Ik heb een iets ingewikkeldere vraag denk ik, maar ook over fullscreen op dualscreen. Ik wil namelijk dat al m'n fullscreen games op mijn secundaire scherm komen. De rede hiervan is dat ik 2 verschillende schermgroottes heb: 17" en 15", en mijn videokaart is niet zo krachtig (ATI Radeon 9600) dus wil ik mijn games fullscreen op 1024x768 spelen. Is dit überhaupt mogelijk?
Je kan ook instellen dat je videokaart het beeld niet schaalt zodat je een zwarte rand om het spel heen hebt maar geen stretched beeld. Sommige spellen bieden de optie welk scherm je gebruikt en sommige kan je het instellen in een of ander .ini bestand en met sommige kan dat gewoon niet. Je enige oplossing is dan je secundaire scherm als primair instellen.
Pagina: 1