[Bootcamp] Spel soepel laten lopen

Pagina: 1
Acties:

• bekok
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-01 19:53
Ik heb via bootcamp Windows Vista op mijn iMac gegooid om het spel Gears of War te spelen. Nu ervaar ik alleen dat het niet helemaal soepel loopt, ook wanneer ik alle settings zo laag mogelijk heb staan komt het af en toe nog een beetje schokkerig over. Nu vroeg ik me af of er een manier is om het soepeler te laten lopen, eventueel bepaalde drivers installeren die ervoor zorgen dat de hardware in de Mac beter tot zijn recht komt. Ik heb in principe de laatste Ati Radeon HD2600 Pro drivers geinstalleerd, maar misschien zijn er nog drivers die ik nodig heb om het beter te laten lopen? Zoals jullie kunnen zien in mijn specs heb ik 3Gig geheugen, dus het lijkt mij dat de zwakste factor hem eventueel in de videokaart zit, maar hier weet ik verder ook niet zo heel veel van.. Tot slot speel ik het spel op de resolutie 1680x1050, ik weet niet of dit nog verder van invloed is op de presentaties van het spel. Ik hoop dat er een manier is om het iets soepeler te laten lopen (misschien de Directx 10 optie aanzetten bij configs van GoW, hoewel ik niet weet of dit de performance juist zal verbeteren of verslechteren). Het kan ook dat de specs van mijn iMac gewoon niet perfect zijn en het niet beter kan, dan heb ik in dit geval pech ;).

20" iMac; 2.4ghz Core 2 Duo; 3GB; Ati Radeon 2600HD Pro

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-12-2025
Een wat lagere resolutie zal zeker wel verschil maken. Dus dat zou ik eerst eens proberen.

Verwijderd

Dat lijkt mij ook de beste optie, die videokaart is niet snel genoeg voor zo'n spel op zo'n hoge res!

Verwijderd

offtopic:
Spuit11

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2007 13:51 ]

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09-2025
1. Vista is zwaarder dan XP (ook al heeft het wel DX10, klein pluspunt)
2. Je videokaart is niet goed genoeg voor GoW
3. Resoluties hoger is meer verwerkingen/S dus minder framerate

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Lagere resolutie, en wat instellingen naar beneden zetten. Zeker geen DX10, want dat vertraagt alles :+

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Het is een erg matige videokaart, dus je kunt er weinig van verwachten op die resolutie. Ik neem aan dat je dat al wist toen je je iMac kocht ? En dat dit dus een overbodig topic is ?

8)7 We zijn weer lekker op tijd :+

[ Voor 28% gewijzigd door Jungian op 30-12-2007 09:34 ]

0.0

Pagina: 1