Weet iemand hoe je de werking van windows media center is? Ik wil namelijk voor ons zwembad besturing een soort gelijk iets maken. Dit alles moet te bedienen zijn via een touchscreen. Nu heb ik een begin gemaakt en het eerste scherm zover klaar. Dit eerste scherm bevat alleen maar knoppen. Zodra er op een van die knoppen wordt gedrukt moet er een ander form worden geladen. Maar dit form moet dan wel weer samen werken met het vorige.
Je moet dat voorstel als je bij media center de muziek aanzet dan zie je onderin de control knoppen tevoorschijn komen. Maar als je dan weer terug gaat blijven die control knoppen wel staan. Zoiets wil ik ook voor de toepassing voor muziek bij mijn zwembad besturing. Dus dat ik ten alle tijd de muziek kan stoppen of naar een volgend nummer kan enzo.
Ik zat zelf te denken aan MDI forms in VB.NET. Maar volgens mij is dat er niet voor bedoeld. Iemand een suggestie hoe dat op te lossen is?
Je moet dat voorstel als je bij media center de muziek aanzet dan zie je onderin de control knoppen tevoorschijn komen. Maar als je dan weer terug gaat blijven die control knoppen wel staan. Zoiets wil ik ook voor de toepassing voor muziek bij mijn zwembad besturing. Dus dat ik ten alle tijd de muziek kan stoppen of naar een volgend nummer kan enzo.
Ik zat zelf te denken aan MDI forms in VB.NET. Maar volgens mij is dat er niet voor bedoeld. Iemand een suggestie hoe dat op te lossen is?
[ Voor 7% gewijzigd door Vulpecula op 29-12-2007 11:17 ]