DIT BERICHT IS PREVENTIEF VERWIJDERD DOOR DE GEBRUIKER
[ Voor 97% gewijzigd door Ruudjah op 01-12-2009 22:45 ]

RSS is er wel hoor: http://tweakblogs.net/feed voor een RSS feed van de laatste 40 overall blogposts en http://blognaam.tweakblogs.net/feed voor de laatste blogposts van een specifiek blogFemme schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 11:54:
[...]
7) Nog niet maar dat zie ik ook nog wel toegevoegd worden.
Ter aanvulling: de markup-taal voor blogposts is vergelijkbaar met de RML hier op het forum, geen HTML dus. Qua mogelijkheden zal dat in de toekomst nog wel gefinetuned worden en zal er een knoppenbalk gemaakt worden voor de meest gebruikte tags en bijvoorbeeld een tabel-generator waarmee je delimiter-gescheiden data snel om kan zetten naar een tabel markupEen fancy editor ontbreekt momenteel.
[ Voor 36% gewijzigd door crisp op 29-12-2007 12:17 ]
Intentionally left blank
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Daarover verschillen dus de meningenRuudjah schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 14:49:
[...]
True. Maar een blog is een blog. IMHO is het aanbieden van een API standaard functionaliteit wat eigenlijk niet mag missen.
Als je al zou kiezen voor een API dan zou ik kiezen voor iets dat op open standaarden gebaseerd is, niet voor proprietary software met alle problemen van dien. Daarbij heb ik eerlijk gezegd ook geen flauw idee hoe zo'n API eruit ziet en of dat ueberhaupt wel aansluit op onze manier van markup parsing (zoals gezegd ondersteunen we - bewust - geen HTML).Smaken verschillen. Ik vind Word nogal fijn om mee te bloggen, jij blijkbaar niet. Overigens zijn er naast Word talloze andere word processors die offline blogging supporten. Word just happens to be my flavor at the moment. Maar dat kan veranderen.
Intentionally left blank
Mijn inziens is het prima mogelijk om goede blogfunctionaliteit aan te bieden zonder een weblog-API te ontwikkelen. Het nut en de noodzaak van bloggen vanuit Word ontgaat mij een beetje. Heb jij ook de wens om forumposts vanuit Word te posten? Het lijkt me meer dan voldoende om in de toekomst een knoppenbalkje bij het blogpostformulier aan te bieden om het bouwen van rml-code wat gebruiksvriendelijker te maken.Ruudjah schreef op maandag 31 december 2007 @ 15:24:
Maar als ik me niet vergis is jullie core-business wèl het faciliteren van een community. Dat was ook mijn eerste gedachte: jullie voegen de blogfunctionaliteit toe om zo meer vormen van community content aan te kunnen bieden, wat direct bij jullie core activiteiten hoort. T.net is groot geworden door de community, dus waarom niet een blogfunctie aanbieden? Een logische stap in het vergroten van de community content, en dus pageviews, en dus inkomsten. But correct me if i'm wrong, ik zit niet in het MT.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Dat is er al.Nakebod schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 19:28:
Zou trouwens ook niet verkeerd zijn voor het forum.
[ Voor 97% gewijzigd door AtleX op 02-01-2008 19:31 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq