Toon posts:

MYCOM bestelling info

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,

Ik heb eigenlijk meer een vraagje over MYCOM waar ik nu mijn moederbord bestelt heb. Misschien hoor ik dit hier niet te vragen maar vergeef mij dit dan.

Ik heb nu op 27-12 de Asus Striker Extreme bestelt (Was en is nog steeds op voorraad). Ik heb met IDEAL betaalt. Ik heb geen bevestigings email van de betaling ontvangen, wel email met bestelling en prijs....en tijdens betalen met IDEAL zij het systeem dat het succesvol was betaalt.

Ik zag eerst dat de Status van mijn bestelling op "Behandeling" stond en nu (ook sinds gisteren eigenlijk) op "Uitgeleverd". Ik ben hier eigenlijk beetje te laat achter gekomen waarna ik ze nu dus het weekend niet kan bereiken. Dit is het eerste keer dat ik met MYCOM betaal. Ik wou eigenlijk ook aan de gene tussen ons die eerder met MYCOM iets hebben bestelt of die bij MYCOM werken, mij AUB kan vertellen of er nu iets mis is gegaan tijdens mijn bestelling of denken jullie dat er een klein kans bestaat dat de Postbode morgen toch iets mee brengt?

Trouwens, moet ik geen Track&Trace nummer etc toegestuurd krijgen via email ?

zoals ik eerder vermeld heb, dit is echt de eerste keer dat ik bij MYCOM wat bestel. Hoop dat ik wat informatie van jullie hier over kan krijgen

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wat moeten wij hier nu over zeggen? Ik zou zeggen probeer ze te mailen of te bellen. Contact informatie staat gewoon vermeld op de website.

succes.

edit:

Contact Informatie op site

[ Voor 24% gewijzigd door Kurios op 28-12-2007 23:26 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je hebt hem gisteren besteld en je bent verbaasd dat er nog niets binnen is? Zeker aan het einde van het jaar is het niet altijd mogelijk om binnen 1 dag te leveren (afhankelijk van de doorlooptijd van de winkel kan dat sowieso niet).

Wacht gewoon af, komt het morgen niet komt het woensdag. Ik zie het probleem eerlijk gezegd niet.

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-02 22:53

QinX

Shai-Hulud

Terw_Dan schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 23:20:
Je hebt hem gisteren besteld en je bent verbaasd dat er nog niets binnen is? Zeker aan het einde van het jaar is het niet altijd mogelijk om binnen 1 dag te leveren (afhankelijk van de doorlooptijd van de winkel kan dat sowieso niet).

Wacht gewoon af, komt het morgen niet komt het woensdag. Ik zie het probleem eerlijk gezegd niet.
Het probleem is dat hij heeft betaald volgens IDEAL site maar geen bevestiging heeft van MYCOM (mailtje met track @ trace enzo)

http://tweakers.net/productreview/user/184256

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 23:20:

Ik heb ze juist niet kunnen bellen anders vroeg ik het wel direct aan ze,
QinXi schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 23:21:
[...]

Het probleem is dat hij heeft betaald volgens IDEAL site maar geen bevestiging heeft van MYCOM (mailtje met track @ trace enzo)
Dat is het juist...Ik heb het idee dat er iets mis is gegaan aan hun kant.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 23:27:
[...]

Ik heb ze juist niet kunnen bellen anders vroeg ik het wel direct aan ze,
Maar wat is je probleem dan?

Verwijderd

Topicstarter
Dat ik dus geen Betalings bevestiging per email + Track&Trace nummer etc, mits die dus echt ook is verstuurd. Vindt het vreemd dat er ook Uitgeleverd staat er moet normaal gesproken dus iets staan met Verzonden, dus mijn vraag nu is (Omdat ik nooit eerder bij mycom heb bestelt) of dit normale procedure voor de bestellingen is bij MYCOM.

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
Terw_Dan schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 23:33:
[...]

Maar wat is je probleem dan?
Zijn probleem is dat hij bang is dat zijn order niet correct verwerkt is omdat hij nog geen bevestiging en/of mail met track en trace nummer heeft ontvangen. Te laat :+

[ Voor 5% gewijzigd door Ruzz321 op 28-12-2007 23:38 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Misschien hoor ik dit hier niet te vragen maar vergeef mij dit dan.
Het algemeen beleid
Als het niet mag, haal dan achteraf maar weg

We zien regelmatig topics, of posts in topics, waarin iets gepost wordt voorafgegaan of vergezeld met een opmerking in de trant van het volgende:

Owja modjes als het niet mag haal het dan maar weg en geef me plz geen ban, soz :'(

Als je niet 200% zeker bent dat wat je wilt gaan posten wel mag volgens de beleid of gezond verstand: Plaats het dan niet! Het is niet de taak van de crew om voor jou na te denken of je wel slim bezig bent. Het is je eigen verantwoordelijkheid, een dergelijke 'disclaimer' is dan ook totaal betekenisloos en de normaal geldende sancties zullen worden toegepast. Als je het niet zeker weet kan je gerust contact opnemen met een crewlid. Zie verder ook [ulr="Als het niet mag, haal het dan maar weg"]deze mededeling[/url].
Daarom alleen al gaat dit topic dicht. Dat je verder ook geen enkele poging gedaan hebt de winkel te bereiken en bovendien een vraag dat niets met (Overige) Hardware te maken heeft hier dumpt helpt ook niet...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.