Resizen .m2t-video

Pagina: 1
Acties:

• jvdmeer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:28
Vanuit mijn video-camera krijg ik .m2t-bestanden. De permanente opslag van de video doe ik op tape, maar voor snel zoeken en bekijken, wil een kleine kopie bewaren. Hier ga ik uit van bijv. 480x270. Het maakt mij niet uit, of het doelformaat mpeg, x264, h264 of divx of Xvid is.
Maar ik zoek een programma dat op eenvoudige wijze een complete directory met .m2t bestanden kan converteren en kopieren (dus niet overschrijven) naar kleinere nieuwe filmpjes.

In andere resize topics, ben ik VirtualDub tegengekomen, maar die lijkt geen .m2t aan te kunnen. En bij TMpgEnc ben ik de weg kwijt. Vroegah had je een programma waar je alles mee kon doen. Nu krijg je een complete suite, waar ik deze functionaliteit nog niet ben tegengekomen. Zeker niet in de gratis versie.

Weet iemand een (liefst freeware) programma die dit kan?

• martin2005
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 13:38
Probeer het eens met Sorenson Squeeze. Geen freeware, maar wel erg makkelijk voor batch conversie met de watched folder functie.

• jvdmeer
Even een kikje... is er niemand die zo'n programma kent?

• jvdmeer
De kick viel wel erg tegelijkertijd met een antwoord. Heb inmiddels al een supprt-vraag bij Sorenson neergelegd, want het betreft maakt een slechte eerste indruk.

De trial-versie blijkt expired te zijn en kan niet gestart worden. Even wachten wat die gaan antwoorden.

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:55
Het gaat hier gewoon om MPEG2 bestanden neem ik aan?

Misschien is dan freeware Dr.DivX 2.x een optie, hier zit namelijk een batch/watch-folder functie in. :)
Werkt echter alleen met de Divx codecs.

Download Dr.DivX OSS 2